Goedendag,
ik ben op vakantie in Canada geweest.
Ik heb na aankomst de VS/CANADA bundel gekocht door VSCAN te sms-en, dit kost 24,99.
Ik kreeg eerst het bericht (21:57) dat de aanmelding is ontvangen en ik gebruik kan maken van de bundel zodra ik een bericht krijg dat de bundel verwerkt is. Ik krijg meteen daarna het bericht dat de bundel verwerkt is.
Ik heb daarna mijn mobiel internetten en roaming aangezet.
Om 23:34 krijg ik tot het bericht dat ik 80% van mijn limiet van 60,50 buiten de EU heb gebruikt.
Nu ik de factuur heb ontvangen moet ik 54,45 extra betalen voor gebruikte MB’s buiten de EU.
Mijn vrouw heeft met haar mobiel exact hetzelfde gedaan en dit heeft wel goed gewerkt.
Ik heb de klantenservice gebeld en het een paar keer door genomen en er wordt gezegd dat het mijn probleem is, het zijn automatische systemen zijn en zij kunnen niets doen.
Het is duidelijk fout gegaan, maar zei kunnen mij niet verder helpen en blijven beweren dat het systeem goed werkt.
U moet maar een klacht indienen via de site.
Ik heb haar gevraagd waar op de site, want dit heb ik al een paar keer geprobeerd en volgens mij is het niet mogelijk om via de site (ook niet ingelogd in de account) een klacht in te dienen.
Na allerlei vragen te doorlopen op de site kom je weer bij het nummer uit van de helpdesk om jou te helpen, maar blijkbaar kunnen ze dat niet en hebben ze ook geen idee waar je een klacht met indienen.
Slechte service en een dikke onvoldoende voor de helpdesk van KPN.
Misschien kan iemand op het forum hier mij mee verder helpen.