Als Netflix via KPN loopt en je beëindigt je KPN abonnement, dan betekent dit automatisch dat het Neflix account ook afloopt?
Hallo
Als je het Netflix-abo via KPN hebt afgesloten, dien je dat eerst op te zeggen en daarna het KPN-abo.
Als je Netflix rechtstreeks bij Netflix hebt afgesloten, maakt het niet uit.
Wat een rare regeling als KPN stopt met factureren voor hun abonnement zouden ze ook moeten stoppen met Netflix factureren en dit namens de klant moeten opzeggen.
Wat een rare regeling als KPN stopt met factureren voor hun abonnement zouden ze ook moeten stoppen met Netflix factureren en dit namens de klant moeten opzeggen.
Nee. Netflix is een dienst van derden, die enkel via de factuur van KPN loopt (met de bijbehorende korting) Je account is en blijft bij Netflix zelf. Voor, tijdens en nadat je KPN klant bent,
. Daarom snap ik deze constructie niet, net als nu Disney+ ik zou er in ieder geval nooit.aan beginnen.
Die korting is trouwens op je factuur niet specifiek op Netflix en enkel als je ook mobiel afneemt maar dat terzijde.
Dit gezegd hebbende, moet de klant dus we apart de dienst opzeggen, dus dat klopt weer wel, maar dit moet dus ook via dezelfde weg kunnen als dat het afgesloten is, dus via KPN.
Welke wet? Ik ben oprecht benieuwd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.