Skip to main content
Beantwoord

KPN abonnement klopt niet op de website, prijs onderaan in de winkelmandje is hoger dan geadverteerd op pagina

• September 16, 2026
  • 9 reacties
  • 111 keer bekeken

Hier wordt vermeld dat ik voor geselecteerde abonnement 26 eur zou betalen. Als ik dan beneden kijk in winkelmandje is dit 28,50 eur.

Beste antwoord door Noordzee

Je kunt dit abonnement ook regelen in een KPN-winkel of via de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 16, 2026

Hallo ​@Isasa ,

Waarschijnlijk heb je dan daaronder gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Dan komt er een toeslag bij van 2,50 en kom je uit op 28,50.

Bij een abonnement van twee jaar is de prijs wel 26,00 per maand. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2026

​@Noordzee nee dit is voor 24 maanden. Ik heb dit al getest door een 12 maanden abonnement te nemen en dan betaal je wel 27euro. Voor 24 maanden zou dit dus 1 euro goedkoper moeten zijn, maar dat is niet het geval en betaal je dus zelfs meer. Ik kies voor een abonnement met nieuwe telefoon dus dan is maandelijks opzegbaar ook geen optie.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 16, 2026

Heb je al via Bekijk naar de details gekeken? Dan zou je moeten zien hoe het bedrag is opgebouwd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 16, 2026

​@Noordzee nee dit is voor 24 maanden. Ik heb dit al getest door een 12 maanden abonnement te nemen en dan betaal je wel 27euro. Voor 24 maanden zou dit dus 1 euro goedkoper moeten zijn, maar dat is niet het geval en betaal je dus zelfs meer. Ik kies voor een abonnement met nieuwe telefoon dus dan is maandelijks opzegbaar ook geen optie.

Ik kan het niet reproduceren. Welk type telefoon wil je bestellen?, dan ga ik nog een keer kijken. 

(Het moet dan haast wel zijn dat je de telefoon niet helemaal afbetaalt bij de start van het abonnement.) 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2026

​@Noordzee iphone 18 pro max 256GB 50gb abbo en heb combivoordeel van €7,50. Het gekke is ook dat het alleen bij 24maanden optie is. Als je 12 maanden doet klopt het wel.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 16, 2026

Ik kan het niet verklaren, zelf kom ik wel uit op 1470,89 eenmalig en 26,00 per maand.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2026

​@Noordzee Ja dat is gek he. Ik snap niet waarom die bij mij wel 28,50 aangeeft bij winkelmandje. Ik heb nu maar gewoon 12 maanden gedaan en die is 27 eur dat klopt wel, en dan wellicht dat ik het volgende maand in mijn app kan aanpassen naar 24 maanden en hopelijk geeft hij dan wel 26 eur aan. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2026

Onderste is wat ik kreeg als kostenoverzicht in mijn mail. Toen heb ik hem geannuleerd die bestelling en dan in de kpn app zag je bij geannuleerd wel weer 26eur staan. Dus er is iets fouts. Weet iemand hoe je via een chat contact krijgt met kpn zelf?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 16, 2026

Je kunt dit abonnement ook regelen in een KPN-winkel of via de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Â