3 februari ben ik overgestapt naar ziggo met het tv en internet pakket. Ik heb gebruik gemaakt van de overstap service en rekening houdend met de maand opzegtermijn zou ik 5 maart aangesloten zijn bij de nieuwe provider en opgezegd bij kpn.
Ik heb ook 3 februari een mailtje van kpn gehad met als titel “overstap naar u nieuwe aanbieder” en dat het geregeld gaat worden. Alle oude apparatuur is inmiddels al opgestuurd naar kpn.
Het is nu april en krijg nog facturen, dus ik kpn klantenservice gebeld met het vermoeden dat er iets niet helemaal correct is gegaan.
krijg ik te horen van de dame aan de telefoon dat het abonnement nog niet was opgezegd??
dus ik maar gevraagd het meteen op te zeggen.. antwoordt de vriendelijke dame aan de telefoon dat dat niet mogelijk is en het speciaal door ziggo gedaan moet worden.
dan maar ziggo gebeld en het voorgelegd met als antwoord dat ik al ben aangesloten bij hun en mijn vorige aanbieder kpn niet met terugwerkende kracht kunnen opzeggen.
ondertussen betaal ik dus dubbele abbo kosten en wordt van het kastje naar de muur gestuurd!!
Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid