Skip to main content
Beantwoord

KPN apparatuur teruggestuurd maar toch herinneringen en kosten ontvangen

• July 27, 2026
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Heb hetzelfde probleem: opgezegd, netjes het pakket met de spullen op de post gedaan, verzendbewijs bewaard. De Track en Trace van PostNL geeft aan dat het pakket op 5 juli om 3 uur is bezorgd. Toch krijg ik steeds herinneringen en nu een dreigbrief dat er kosten in rekening worden gebracht. Ik kan niet bellen, omdat ik in het buitenland verblijf en alleen maar internet heb. 

Dit vind ik echt onacceptabel. Ik heb de Track en Trace Code hier, maar kan dus niet bellen. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Tellulah, de verwerking van de retour gestuurde apparatuur loopt regelmatig achter op het verzenden van de herinneringsverzoeken. Als de apparatuur retour is gestuurd, zal de verwerking alsnog plaats vinden. Mocht je hier toch nog wel een melding van willen maken met behulp van de Track & Trace kun je daarvoor de collega's van de KPN Webcare afdeling benaderen. 

Contactmogelijkheden KPN Webcare
Facebook
: kpn.com/messenger

Instagram: kpn.com/instagram

X: kpn.com/xchat

Linkedin: kpn.com/linkedin

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Tellulah, de verwerking van de retour gestuurde apparatuur loopt regelmatig achter op het verzenden van de herinneringsverzoeken. Als de apparatuur retour is gestuurd, zal de verwerking alsnog plaats vinden. Mocht je hier toch nog wel een melding van willen maken met behulp van de Track & Trace kun je daarvoor de collega's van de KPN Webcare afdeling benaderen. 

Contactmogelijkheden KPN Webcare
Facebook
: kpn.com/messenger

Instagram: kpn.com/instagram

X: kpn.com/xchat

Linkedin: kpn.com/linkedin

Â