Skip to main content

Titel  

Kerst met een gebreke telefoon fabeltjes het        nieuwe kpn de gebakken lucht jaar in gaan gelukkig nieuwjaar

kpn heb tegen mij gezegt vanwege de leveringstijd van Samsung mij afgesloten contract met die voorwaarden en kosten dat ik daar van nu niet meer kunt profiteren er van als ik wel langer wil gaan wachten erop en als ik wel voor een dat het dan niet meer geldig is want kpn heeft uit zichzelf de abonnementen contact bij eindigt en als ik dan maar voor een andren kleur wil gaan kiezen of dat het terug gedraaid gaat worden als ik er voor wil gaan wachten of als ik niet wil dat het beëindigt gaat worden van de kerstactie die van afgelopen december van 2024 en met die bijbehorende voorwaarden dus van mij abonnement met ook de data bundels die ik toen genomen heb erbij wat in mij geval was dat 30 gb voor 17 euro en de eenmalig eigen bijdrage kosten van €78'41 euro en cent en de kosten per maand is dan in totaal van 58 euro kom je wel uit op de toestel van de Samsung Galaxy S24 Ultra dan mag het niet  Maar de consumentenbond en anderen laag dremplige juristen en organisaties die heb ik gesproken en die zeggen en bevestigd mij dat ook van wat ik zelf zeg en die bevestigd dat ook aan mij van inderdaad dit is een vervelende situatie is en de vraag is nu van mij aan de consumentenbond of KPN verplicht is om aan de oorspronkelijke voorwaarden te blijven aanbieden was mij vraag en en dit vertellen ze ook aan mij dit van in principe is het zo dat als je een overeenkomst hebt gesloten voor een product bijvoorbeeld en dat is in dit geval een telefoon van KPN dat kpn de telefoon op de afgesproken voorwaarden moet leveren en ook zelfs als het product tijdelijk niet op voorraad is dn als KPN de levering van het product niet kan realiseren binnen de afgesproken tijd dan moet het bedrijf je een oplossing biede er voor en dit kan bijvoorbeeld een nieuw toestel of een anderen kleur van het toestel zijn of dat ik mag gaan wachten tot het wel weer beschikbaar is een maand bijvoorbeeld of een anderen alternatief of dat er een andere vorm van compensatie er tegenover moet zijn Met de zelfde voorwaarden en wat betreft de kerstactie en de voorwaarden van het abonnement en als de actie specifiek is gekoppeld aan een bepaalde periode van KPN en kpn heeft geen voorraad om het toestel te leveren, zou KPN mogelijk een oplossing moeten bieden die vergelijkbaar is met de oorspronkelijke voorwaarden die ik toen heb afgesloten hebt met kpn en dit kan bijvoorbeeld het verlengen van de actievoorwaarden zijn dus tot het moment dat je toestel geleverd wordt ook wat ik zelf dacht maar ook nogmaals bevestigd word door anderen 

Dus het is is raadzaam om contact op te nemen met de klantenservice van KPN vind ik om te vragen naar je rechten die ze toch niet gaan geven maar ja kan het altijd proberen een gesprek is altijd goed ook voor het bewijslast en ook om te zien of ze een oplossing kunnen gaan bieden voor je maar mocht je niet tevreden zijn met hun antwoord dan kun je ook natuurlijk een klacht indienen bij de consumentenorganisatie of de geschillencommissie bijvoorbeeld als je niet lid bent van de Consumentenbond die je ook graag helpen er mee 

Kortom: KPN is waarschijnlijk verplicht om je de telefoon te leveren onder de afgesproken voorwaarden, zelfs als de kerstactie is verlopen, mits de levering niet jouw schuld is en ze mogen daar niet onder uit komen met verschillende smoesjes of dat je aan het lijntje gehouden word er mee

Dus hebben jullie ook deze problem laat het mij weten hier onder of bel de Consumentenbond zodat wij steker staan tegen de ego van kpn laat het mij het weten alvast bedankt er voor 

Met vriendelijke groeten Fabian het is te schandalig voor woorden gewoon voor een trouwen kpn klant he dus ik ben heel erg teleurstellend in kpn geraakt er door mij vertrouwen erin is helemaal weg gezakt 

Kpn als je dit leest schaam je!!!! Ik ga slapen        welterusten 

Graag hoor ik van jullie 

@SamsungGalaxyultrafabeltjes je hebt nu 5 topics aangemaakt over hetzelfde. Dat is niet nodig, een keer is voldoende. De andere 4 topics heb ik verwijderd. Als je er meer over wilt zeggen kan je dat hier, in dit topic doen. 

We behandelen topics op volgorde van binnenkomst, als je topic aan de beurt is zullen we er inhoudelijk op reageren. Als je sneller duidelijkheid wilt kan je een terugbelafspraak maken via onze website.

Ja maar ik kan ze niet terug vinden enzovoort en co dus dan lijkt het alsof mij bericht verwijderd word gelijk automatisch mij excuses voor het ongemak als ik het verkeerd gezien hebt misschien 

Mvg Fabian bolding 

kpn mag de afgesproken afspraken overeenkomst contract ook mondeling niet zomaar ontbinden van je telefoon abonnement als je telefoon niet snel leverbaar is of kpn stuur de sim kaart nog niet op die erbij hoort en steker nog als ik dat zal doen als klant zijde dan krijg ik een flinke boete er voor krijgt wacheindelijk en de kans is groote dat kpn op deze manier van een te goeden actie er vanaf en eronder uit probeert te komen er van en ook smoesjes en leugens er bij wil gaan gebruiken ook van bijvoorbeeld onze systemen kan het zogenaamde niet aan want de actie is voorbij maar dat is helemaal niet waar het is gewoon onwil van kpn en dat weten zij als geen ander he

En in die anderen dus in die nieuw die is aangemaakt was was ook veel meer nieuwen informatie geschreven ook door mij hoor erbij bijvoorbeeld deze joh 

Mvg Fabian 

Ps dus 

Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven

Wel dus 

Titel  

Kerst met een gebreke telefoon fabeltjes het nieuwe kpn de gebakken lucht jaar in gaan gelukkig nieuwjaar

kpn heb tegen mij gezegt vanwege de leveringstijd van Samsung mij afgesloten contract met die voorwaarden en kosten dat ik daar van nu niet meer kunt profiteren er van als ik wel langer wil gaan wachten erop en als ik wel voor een dat het dan niet meer geldig is want kpn heeft uit zichzelf de abonnementen contact bij eindigt en als ik dan maar voor een andren kleur wil gaan kiezen of dat het terug gedraaid gaat worden als ik er voor wil gaan wachten of als ik niet wil dat het beëindigt gaat worden van de kerstactie die van afgelopen december van 2024 en met die bijbehorende voorwaarden dus van mij abonnement met ook de data bundels die ik toen genomen heb erbij wat in mij geval was dat 30 gb voor 17 euro en de eenmalig eigen bijdrage kosten van €78'41 euro en cent en de kosten per maand is dan in totaal van 58 euro kom je wel uit op de toestel van de Samsung Galaxy S24 Ultra dan mag het niet  Maar de consumentenbond en anderen laag dremplige juristen en organisaties die heb ik gesproken en die zeggen en bevestigd mij dat ook van wat ik zelf zeg en die bevestigd dat ook aan mij van inderdaad dit is een vervelende situatie is en de vraag is nu van mij aan de consumentenbond of KPN verplicht is om aan de oorspronkelijke voorwaarden te blijven aanbieden was mij vraag en en dit vertellen ze ook aan mij dit van in principe is het zo dat als je een overeenkomst hebt gesloten voor een product bijvoorbeeld en dat is in dit geval een telefoon van KPN dat kpn de telefoon op de afgesproken voorwaarden moet leveren en ook zelfs als het product tijdelijk niet op voorraad is dn als KPN de levering van het product niet kan realiseren binnen de afgesproken tijd dan moet het bedrijf je een oplossing biede er voor en dit kan bijvoorbeeld een nieuw toestel of een anderen kleur van het toestel zijn of dat ik mag gaan wachten tot het wel weer beschikbaar is een maand bijvoorbeeld of een anderen alternatief of dat er een andere vorm van compensatie er tegenover moet zijn Met de zelfde voorwaarden en wat betreft de kerstactie en de voorwaarden van het abonnement en als de actie specifiek is gekoppeld aan een bepaalde periode van KPN en kpn heeft geen voorraad om het toestel te leveren, zou KPN mogelijk een oplossing moeten bieden die vergelijkbaar is met de oorspronkelijke voorwaarden die ik toen heb afgesloten hebt met kpn en dit kan bijvoorbeeld het verlengen van de actievoorwaarden zijn dus tot het moment dat je toestel geleverd wordt ook wat ik zelf dacht maar ook nogmaals bevestigd word door anderen 

Dus het is is raadzaam om contact op te nemen met de klantenservice van KPN vind ik om te vragen naar je rechten die ze toch niet gaan geven maar ja kan het altijd proberen een gesprek is altijd goed ook voor het bewijslast en ook om te zien of ze een oplossing kunnen gaan bieden voor je maar mocht je niet tevreden zijn met hun antwoord dan kun je ook natuurlijk een klacht indienen bij de consumentenorganisatie of de geschillencommissie bijvoorbeeld als je niet lid bent van de Consumentenbond die je ook graag helpen er mee 

Kortom: KPN is waarschijnlijk verplicht om je de telefoon te leveren onder de afgesproken voorwaarden, zelfs als de kerstactie is verlopen, mits de levering niet jouw schuld is en ze mogen daar niet onder uit komen met verschillende smoesjes of dat je aan het lijntje gehouden word er mee

kpn mag de afgesproken afspraken overeenkomst contract ook mondeling niet zomaar ontbinden van je telefoon abonnement als je telefoon niet snel leverbaar is of kpn stuur de sim kaart nog niet op die erbij hoort en steker nog als ik dat zal doen als klant zijde dan krijg ik een flinke boete er voor krijgt wacheindelijk en de kans is groote dat kpn op deze manier van een te goeden actie er vanaf en eronder uit probeert te komen er van en ook smoesjes en leugens er bij wil gaan gebruiken ook van bijvoorbeeld onze systemen kan het zogenaamde niet aan want de actie is voorbij maar dat is helemaal niet waar het is gewoon onwil van kpn en dat weten zij als geen ander he

Dus hebben jullie ook deze problem laat het mij weten hier onder of bel de Consumentenbond zodat wij steker staan tegen de ego van kpn laat het mij het weten alvast bedankt er voor 

Mvg vriendelijke groeten Fabian het is te schandalig voor woorden gewoon voor een trouwen kpn klant he dus ik ben heel erg teleurstellend in kpn geraakt er door mij vertrouwen erin is helemaal weg gezakt 

Kpn als je dit leest schaam je! Diep !!! Ik ga slapen welterusten dit kost mij heel veel tijd en enigie die ik veel beter kan gaan besteden aan iets totaal anders dan aan deze schrijf werk gaan zitten beginnen wat mij half dag gekost heb of langer om dat ik laaggeletterdheid heb he schande 

Ik heb de de klacht herzien opnieuw en heel goed gecorrigeerd voor jullie duidelijkheid en ik heb ook goed naar de grammatica en naar de structuur gekeken ook ivb met mij laaggeletterdheid door een een spel verbeter pc programma dus bij deze als nog mijn oprechte excuses voor het ongemak die jullie ervaringen daar door met de spelfouten van mij er mee

Dus bij deze 

Betreft: Probleem met KPN kerstactie en levering Samsung Galaxy S24 Ultra

Beste,

Ik heb een probleem met mijn abonnement bij KPN en de levering van de Samsung Galaxy S24 Ultra die ik via de kerstactie van 2024 heb afgesloten. KPN heeft me laten weten dat door de lange levertijd van Samsung, mijn contract en de bijbehorende voorwaarden niet meer van toepassing zijn, en dat ik mijn contract niet meer kan verlengen met de huidige voorwaarden als ik langer wil wachten. Ze gaven aan dat als ik wacht, de actievoorwaarden niet meer geldig zijn en dat ze het abonnement automatisch zouden beëindigen. Dit zou betekenen dat ik mijn gekozen toestel niet meer zou kunnen krijgen, of ik zou moeten kiezen voor een andere kleur.

In mijn geval betreft het een abonnement met 30 GB data voor €17 per maand, een eenmalige bijdrage van €78,41, en een maandelijks bedrag van €58. Dit zou betrekking hebben op het toestel Samsung Galaxy S24 Ultra. Echter, KPN heeft het abonnement zonder mijn toestemming beëindigd, wat voor mij een vervelende situatie is.

Ik heb contact opgenomen met de Consumentenbond en andere juridische organisaties, die bevestigd hebben dat KPN verplicht is om de telefoon te leveren op de oorspronkelijke voorwaarden, zelfs als het toestel tijdelijk niet op voorraad is. Volgens de wet moet KPN het toestel leveren, of een oplossing bieden, zoals bijvoorbeeld een alternatief toestel, een andere kleur of wachten totdat het toestel weer beschikbaar is. KPN moet de voorwaarden van de kerstactie respecteren zolang het toestel niet door mijn schuld niet geleverd kan worden.

Ik raad aan om contact op te nemen met de klantenservice van KPN om duidelijkheid te krijgen over je rechten. Ook al is het vaak moeilijk om een oplossing te krijgen, het is belangrijk om het gesprek aan te gaan voor de bewijsvoering en om te proberen een oplossing te vinden. Als je niet tevreden bent met het antwoord van KPN, kun je een klacht indienen bij de Consumentenbond of de Geschillencommissie.

Kortom: KPN is waarschijnlijk verplicht om je de telefoon te leveren op de afgesproken voorwaarden, zelfs als de kerstactie inmiddels is verlopen, zolang de vertraging niet door jouw schuld komt. Ze mogen zich niet beroepen op verschillende excuses of je aan het lijntje houden.

KPN mag de overeenkomst niet zomaar beëindigen of aanpassen als de telefoon niet snel leverbaar is. Als het probleem aan de kant van KPN ligt, mogen ze je niet zomaar de voorwaarden ontzeggen. Als klant zou je normaal gesproken een boete ontvangen als je zelf het contract zou willen beëindigen.

Het lijkt erop dat KPN probeert onder de actie uit te komen door onterecht excuses te gebruiken, zoals technische problemen met hun systemen, maar dat is niet terecht. Het is gewoon onwil van KPN, en dat weten ze ook zelf.

Als jij hetzelfde probleem hebt, laat het me dan weten of neem contact op met de Consumentenbond zodat we samen sterker staan tegen KPN.

Ik ben zeer teleurgesteld in KPN en het heeft mijn vertrouwen in het bedrijf volledig geschaad. Als trouwe klant vind ik dit echt onaanvaardbaar.

Met vriendelijke groet,
Fabian

P.S. KPN, als je dit leest: schaam je! Dit heeft mij veel tijd en energie gekost, tijd die ik veel beter had kunnen besteden. Het is echt schandalig, vooral omdat ik laaggeletterd ben en het me veel moeite kost om dit allemaal te schrijven.

Beter leesbaar zo 

En het aller belangrijkste is ook nog om te weten let op beste kpn klanten dat is als Samsung of een anderen telefoon met deze zelfde situatie het zelf niet levert aan kpn maar bij een anderen bedrijf wel levenbaar is binnen een redelijk termijn bijvoorbeeld 2 maanden of een maand dan moet en kan kpn je deze toestel of kleur wel gaan koopen voor mij of voor jullie of gaan zitten leveren aan de klanten wel dus laat je niet weg wimpelen of wegcijferen of weg wegwuiven door de medewerkers van kpn die allemaal steeds maar weer iets anders gaan zitten zeggen hier over aan de telefoon want dan moet kpn het wel daar gaan zitten inkopen bij die bedrijf en gaan zitten geven aan mij hoor joh en aan jullie ook hoor joh er mee 

En dat is ook bevestigd door www.acm.nl/ aan mij dubbel en hier kunnen jullie ook een klacht daar over gaan zitten maken hoor en dan word een groot kans er op dan kan kpn ook op de fingers getikt gaan worden er mee he 

En ik wil zeker niet als lastig gezien gaan worden door kpn maar het is niet anders want dit is gewoon heel a sociaal en vooral heel onrechtvaardig ook natuurlijk....

Mvg Fabian 

De klacht verbeterd met schrijf hulp 

En het allerbelangrijkste om te weten is dat als KPN geen Samsung of een andere telefoon met dezelfde situatie kan leveren, terwijl deze wel beschikbaar is bij een ander bedrijf binnen een redelijke termijn (bijvoorbeeld één of twee maanden), KPN verplicht is om dit toestel of de gewenste kleur voor jou te kopen of te leveren. Laat je niet wegwuiven door de medewerkers van KPN die telkens andere informatie geven aan de telefoon. KPN moet het toestel dan bij het andere bedrijf inkopen en aan jou leveren.

Dit is ook bevestigd door de Autoriteit Consument & Markt (ACM) via hun website www.acm.nl. Je kunt hier een klacht indienen en er is een grote kans dat KPN hierop aangesproken wordt.

Ik wil zeker niet als lastig worden gezien door KPN, maar dit is simpelweg onterecht en onrechtvaardig.

Met vriendelijke groet,
Fabian

Graag hoor ik binnen 2 weeken van u ik moet gebruiken kunnen gaan maken van deze kerst actief nog steeds volgens de regelgeving met de zelfde kleur en als dat niet gaat of kan dan tes nooit wat ook nog kan dan moet het maar met een anderen kleur zijn of kunnen maar mij met legen handen laten zitten zonder met een tegen voorstel dus aanbod tekomen dat mag niet en nooit en kan gewoon niet de bedoeling er van zijn en volgens de regelgeving ook etc 

Mvg Fabian 

Mijn eigen ervaring met Belsimpel is dat ze goed in staat zijn zich voor te doen alsof je een nieuwe telefoon krijgt, maar vaak blijkt het om een tweedehands toestel te gaan of dat mogelijk eerder door een andere klant is geretourneerd en zijn geweest. Vervolgens verkopen ze die weer als nieuw. Dit zijn slechte praktijken, en je wordt telkens onterecht op kosten gejaagd, bijvoorbeeld om de telefoon te laten repareren of naar de winkel terug te brengen enzevoort enzevoort dood moe wordt je er van 

Twee jaar a drie geleden had ik ook problemen met hen, en die zijn nog steeds niet opgelost. Daarom wilde ik nu een nieuwe Samsung telefoon, maar ook daar gaat van alles mis bij KPN, en Belsimpel schuift het snel af op de verzekering. Als je die niet hebt, heb je pech of als je niet genoeg bewijs last hebt verzameld dat het echt niet door jouw komt bijvoorbeeld. Als ze je toestel moeten terugsturen, duurt het vaak lang voordat je een antwoord krijgt 2 maanden of 3 of langer in mij geval toen en In mijn geval gaven ze uiteindelijk toe dat het geen nieuwe telefoon was om dat ik het niet los laten ging, maar dat het een gebruikte was, en dat was niet wat ik had verwacht.

Daarna hebben ze weer iets anders gedaan wat vergelijkbaar is van wat ik hier boven schreef ik kreeg dit keer geen tweedehands maar een die een klant ook weer met vergelijkbaar klachten als die ik heb daar voor het terug verstuurd heeft en aan mij weer door verstuurd is door het bedrijf en met klachten aan de telefoon dat niet door de beugel kan alweer, en die problemen heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds helaas en wat mij veel tijd en vooral ook veel energie gekost heeft ook toen voor mij om dat moment. Het is echt te frustrerend voor woorden gewoon. Ik kan dan ook niet aanraden om daar nog een telefoon te gaan zitten kopen. Mijn ervaring ging toen om een Sony telefoon, maar daarna later hoorde ik van veel andere mensen dat de manier van werken bij deze winkel of van mensen die daar gewerkt hebben dat het totaal niet deugt bij deze bedrijf en Ik ben daar dan ook zeer ontevreden over en heel boos erover nog steeds ook en als ik erop terug denkt ook hoor joh 

Met vriendelijke groet,
Fabian

Ps dat was ook met kpn als provider 

koop nooit bij Belsimpel je krijgt hier geen nieuwe telefoon en ze doen dat ook twee keer op verschillende kronkel manieren schande ten top 

Mijn eigen ervaring met Belsimpel is dat ze goed in staat zijn zich voor te doen alsof je een nieuwe telefoon krijgt, maar vaak blijkt het om een tweedehands toestel te gaan of dat mogelijk eerder door een andere klant is geretourneerd en zijn geweest. Vervolgens verkopen ze die weer als nieuw. Dit zijn slechte praktijken, en je wordt telkens onterecht op kosten gejaagd, bijvoorbeeld om de telefoon te laten repareren of naar de winkel terug te brengen enzevoort enzevoort dood moe wordt je er van 

Twee jaar a drie geleden had ik ook problemen met hen, en die zijn nog steeds niet opgelost. Daarom wilde ik nu een nieuwe Samsung telefoon, maar ook daar gaat van alles mis bij KPN, en Belsimpel schuift het snel af op de verzekering. Als je die niet hebt, heb je pech of als je niet genoeg bewijs last hebt verzameld dat het echt niet door jouw komt bijvoorbeeld. Als ze je toestel moeten terugsturen, duurt het vaak lang voordat je een antwoord krijgt 2 maanden of 3 of langer in mij geval toen en In mijn geval gaven ze uiteindelijk toe dat het geen nieuwe telefoon was om dat ik het niet los laten ging, maar dat het een gebruikte was, en dat was niet wat ik had verwacht.

Daarna hebben ze weer iets anders gedaan wat vergelijkbaar is van wat ik hier boven schreef ik kreeg dit keer geen tweedehands maar een die een klant ook weer met vergelijkbaar klachten als die ik heb daar voor het terug verstuurd heeft en aan mij weer door verstuurd is door het bedrijf en met klachten aan de telefoon dat niet door de beugel kan alweer, en die problemen heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds helaas en wat mij veel tijd en vooral ook veel energie gekost heeft ook toen voor mij om dat moment. Het is echt te frustrerend voor woorden gewoon. Ik kan dan ook niet aanraden om daar nog een telefoon te gaan zitten kopen. Mijn ervaring ging toen om een Sony telefoon, maar daarna later hoorde ik van veel andere mensen dat de manier van werken bij deze winkel of van mensen die daar gewerkt hebben dat het totaal niet deugt bij deze bedrijf en Ik ben daar dan ook zeer ontevreden over en heel boos erover nog steeds ook en als ik erop terug denkt ook hoor joh 

En nu ook weer een probleem pff 

Met vriendelijke groet,
Fabian zucht 

Morgen word de brief van de Consumentenbond aan u verstuurd hoor kpn graag hoor binnen 2 weeken u antwoord tegemoet hierop mvg Fabian bolding dit kost mij heel veel tijd en vooral ook heel veel energie vooral en ik doe het niet om lastig te zijn voor jullie en om ... Gezien te gaan worden door jullie maar voor de rechtvaardigheid ivb met mij situatie hoor joh

Mvg Fabian bolding 

Het is niet rechtvaardigheid allemaal als klant van kpn en ze kunnen het hier zelf ook lezen daarom bel ik ze niet meer op ik kom er toch niet meer uit metze enzevoort en co. Maar sorry voor het ongemak, ik heb totaal geen tijd en energie meer om online te zijn hier voor vanwege privéomstandigheden." En ziekte en co en noem het maar op maar ik wil het wel heel graag doen voor jullie meer er over gaan zitten schrijven maar ik kan het niet meer doen hoor joh en voor de informatie oke 

Mvg Fabian bolding 

Natuurlijk kijk je met smart uit naar jouw nieuwe toestel, ​@SamsungGalaxyultrafabeltjes. Ik kan me dan ook voorstellen dat het rauw op je dak komt vallen als jouw bestelling ineens wordt geannuleerd. Maar geloof me, dit doen we niet zomaar. Nu is het uit jouw bericht alleen lastig opmaken wat er precies is gebeurd. Ik neem daarom graag even een kijkje in het systeem, dan kan ik je beter antwoord op jouw vragen geven.

Om dit te kunnen doen, heb ik wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.

Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Mag ik u bellen om dit verder te bespreken? Dit zou voor een prettige ervaring zorgen en voor duidelijkheid.

Ik mag niet wachten tot mijn kleur beschikbaar is en ik wil ook niet kiezen voor de grijze kleur tot die tijd en als die wel op voorraad is dan wil ik graag de grijs kleur hebben dan wil ik die gaan kiezen maar dat mag niet van jullie alleen om dat ik een andere kleur heb aangegeven bij mij bestelling maar die is wel beschikbaar .Ik vraag alleen om een andere kleur en ik wil heel graag weten waarom mijn bestelling is geannuleerd, zodat ik deze alsnog kan afronden zo dat ik het krijg waar ik recht op hebt en volgens de afgesproken voorwaarden en contract want ik heb net niet geannuleerd en jullie mogen dat niet zo snel gaan doen en op deze manier ook van prateik. Of, indien mogelijk, wil ik graag de kans krijgen om te wachten.

Als het niet mogelijk is om te wachten, begrijp ik dit, maar ik heb al een contract afgesloten. Als de voorwaarden niet worden nageleefd, ben ik genoodzaakt om andere stappen te ondernemen. Volgens de regelgeving, zoals vermeld boven, bent u verplicht om hieraan te voldoen. Anders ben u kpn genoodzaakt om bij een ander bedrijf te kopen dat het product wel op voorraad heeft. De Consumentenbond, evenals de ASM, hebben dit voor mij bevestigd aan mij. En zij gaven aan dat ik recht heb op deze gelegenheid om te gaan wachten tot mijn telefoon er wel is in feb en dat aan alle voorwaarden en contract overeenkomst er aan word voldaan Ik hoop dat u deze situatie begrijpt en dat er een oplossing gevonden kan worden er voor maar dit is niet rechtvaardig en mij met legen handen laten zitten en ik laat dit niet los en ik heb geen rust voor dat volgens de afgesproken afspraken nagekomen zijn ik ben een trouwe kpn klant al jaaren en dan gaan jullie er zo mee om dan jagen jullie mij juist weg er door hier mee en als de uitkomst van de zaak dit ik tegen jullie heb loopen via de Consumentenbond niet mij geweest uitkomst geeft en geen zoden aan de dijk zet dan zie ik dan wel weer verder voor nu wil ik gewoon waar ik recht op hebt en het oplossen of van u of via de Consumentenbond en als het echt moet stap ik zelfs over daar een provider die wel zijn afspraken na komt maar ik hoop niet dat het zover komt want ik ben een trouwe kpn klant en dat is niet voor niets he

Mvg Fabian bolding 

Mag ik u bellen om dit verder te bespreken? Dit zou voor een prettige ervaring zorgen en voor duidelijkheid.

Ik mag niet wachten tot mijn kleur beschikbaar is en ik wil ook niet kiezen voor de grijze kleur tot die tijd en als die wel op voorraad is maar die anderen kleur niet zoals nu het geval is dan wil ik wel heel graag de grijs kleur hebben dan wil ik die gaan kiezen maar dat mag niet van jullie alleen om dat ik een andere kleur heb aangegeven bij mij bestelling maar die is wel beschikbaar ik wil alleen van kleur kiezen is dat zo moeierlijk?.Ik vraag alleen om een andere kleur en ik wil heel graag weten waarom mijn bestelling is geannuleerd, zodat ik deze alsnog kan afronden zo dat ik het krijg waar ik recht op hebt en volgens de afgesproken voorwaarden en contract want ik heb het niet geannuleerd en jullie mogen dat niet zo snel gaan doen en op deze manier ook van prateik. Of, indien mogelijk, wil ik graag de kans krijgen om te wachten en.Als het niet mogelijk is om te wachten dat kan niet na 3 weeken, maar als het 5 of 4 maanden is dan begrijp ik dit, maar ik heb al een contract afgesloten. Als de voorwaarden niet worden nageleefd, ben ik genoodzaakt om andere stappen te gaan ondernemen. Volgens de regelgeving, zoals vermeld boven, bent u verplicht om hieraan te voldoen. Anders ben u kpn genoodzaakt om bij een ander bedrijf te kopen dat het product wel op voorraad heeft. En de Consumentenbond, evenals de ASM, hebben dit voor mij bevestigd aan mij. En zij gaven aan dat ik recht heb op deze gelegenheid om te gaan wachten tot mijn telefoon er wel is in februari en dat aan alle voorwaarden en contract overeenkomst er aan word voldaan Ik hoop dat u deze situatie begrijpt en dat er een oplossing gevonden kan worden er voor maar dit is niet rechtvaardig en mij met legen handen laten zitten en ik laat dit niet los en ik heb geen rust voor dat volgens de afgesproken afspraken nagekomen zijn ik ben een trouwe kpn klant al jaaren en dan gaan jullie er zo mee om schaam jullie diep een ten top dikke schade dan jagen jullie mij juist weg er door hier mee hoor helaas en als de uitkomst van de zaak dit ik tegen jullie heb loopen via de Consumentenbond klachten niet mij geweest uitkomst is of bied wat redelijk is en mij niet geeft en het ook geen zoden aan de dijk zet dan zie ik dan wel weer verder voor nu wil ik gewoon waar ik recht op hebt en het oplossen of met en via u of via de Consumentenbond en als het echt moet stap ik zelfs over daar een provider die wel zijn afspraken na komt maar ik hoop niet dat het zover komt want ik ben een trouwe kpn klant en dat is niet voor niets voor de kwaliteit die jullie hebben en jullie zijn de enge orovider nog die nog in Nederlandse handen is he enzovoort 

Mvg Fabian bolding 

Kortgezegd ik mag geen anderen kleur kiezen mij contract is door jullie daarom zelf door kpn dus stop gezet en de actie is voor jullie computer systeem is voorbij jaja...en dan gewoon zonder toestemming ook nog en de kleur grijs is wel levenbaar voor alle duidelijkheid en voor paars wil ik heel graag tot februari gaan zitten wachten erop maar die kans krijg ik niet van jullie he of jullie willen zo snel mogelijk soms op deze manier onder de actie en voorwaarden en contract vandaan komen die ik met jullie heb afgesloten heb he en anders zijn jullie verplicht om de toestel bij een anderen leverancier het te gaan inkopen ook voor mij en dat zegt de consumentbont ook en ASM en die bevestigd mij klachten ook hoor kpn joh

Mvg Fabian 

En ter info bij Ziggo en Odido Is hij wel levenbaar en zijn er meer kleur opties en de prijs is wel anders en op een andere manier ook dus ja....

Hoi @RomanR 

Welkom op het forum van KPN.

Ik begrijp heel goed, dat je zo snel mogelijk aan de slag wilt met jouw nieuwe Samsung Galaxy S24 Ultra, en hem dus graag in ontvangst wilt nemen.

De levertijd van 7 februari 2024 is=_______waarom mag ik niet wachten ------------~ een verwachting en kan dus afwijken, omdat KPN afhankelijk is van de leveringen vanuit Samsung zelf.
De levertijd van 7 februari is dus geen harde garantie, dat de Samsung Galaxy S24 Ultra (1TB) vanaf die datum weer leverbaar is, al is de kans wel redelijk aanwezig dat je hem deze week nog wel zult gaan ontvangen, maar ook dat kan niet 100% gegarandeerd worden.

Het is echt een kwestie van afwachten en geduld hebben in dit geval.
Hou daarnaast de actuele status binnen Mijn Bestelling in de gaten.
De track & trace code zodra hij is verzonden, ontvang je in de meeste gevallen in de avonduren, dus wie weet vanavond al.

Alvast veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy S24 Ultra (1TB) in de kleur Titanium Black!

Waarom mag ik niet wachten tot februari 

Nee, sorry, wij bellen geen klanten. Als je liever telefonisch contact wilt, dan kan je een belafspraak maken. Eén van mijn collega's belt jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Als je graag wilt dat ik je verder help, dan wil ik je vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.

De levertijd van 7 februari 2024 is=_______waarom mag ik niet wachten ------------~ een verwachting en kan dus afwijken

Ik snap dat je wel graag wilt wachten op jouw nieuwe toestel. Ik moet je alleen teleurstellen. Het bericht waar jij naar verwijst, is een bericht uit 2024. We zitten inmiddels in 2025. Bovendien gaat het over de Samsung Galaxy S24 Ultra (1TB) in de kleur Titanium Black. En jij geeft aan graag Violet te willen. Ik kan daarom niet zeggen of en wanneer jouw toestel beschikbaar komt. Als je mij laat weten welke versie je precies had besteld, dan kan ik dit natuurlijk wel voor je nakijken. Maar misschien is het makkelijker als je jouw profiel invult, dan kan ik namelijk gelijk alles nakijken en met een passend antwoord komen.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/samsung/galaxy-s25-ultra-5g/titanium-whitesilver-512gb

Kijk hij is er weer..…zucht pfff

Nee, dit is de nieuwste Samsung: de Samsung Galaxy S25 Ultra. Jij had de Samsung Galaxy S24 Ultra in Violet besteld. Dat zijn 2 verschillende telefoons.

Ik heb tesnel gekeken sorry maar mensen worden gewoon gek gemaakt bij kpn en of door Samsung 

Maar de aanbieding is wel vergelijkbaar het zelfde hoor als wat ik hier boven beschreven hebt hoor joh en nog een hele fijne dag toegewenst en maar hoe sluit ik deze Forum??...

Kan gebeuren. Maar wat bedoel je met “mensen worden gewoon gek gemaakt bij KPN en of door Samsung”? 

Reageer