Skip to main content
Beantwoord

KPN geeft aan dat ik 6 ontvangers heb terwijl ik 2 gebruik

• August 10, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

kpn geeft aan dat ik 6 tv ontvangers in gebruik heb maar ik heb er maar 2 . waar en hoe kan ik zien waar het fout gaat ? ik heb pas van alles teruggestuurd 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Inkiescakies ,

Dan zou ik sowieso via MijnKPN het aantal ontvangers verlagen van drie naar twee. Dat scheelt jou per direct weer zes euro per maand. 

Verder zou ik contact opnemen met de klantenservice en hun dan vragen om ervoor te zorgen dat ze jou geen herinneringen meer gaan sturen voor het terugsturen van een ontvanger. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 10, 2025

Beste ​@Inkiescakies  maak eens een screenshot van bladzijde 2 van de factuur, dan kunnen we meedenken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 10, 2025

Dan staan al mijn gegevens hier .

Op de factuur staan er 3 tv ontvangers op maar ik heb er maar 2 .

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 10, 2025

Hallo ​@Inkiescakies ,

Dan zou ik sowieso via MijnKPN het aantal ontvangers verlagen van drie naar twee. Dat scheelt jou per direct weer zes euro per maand. 

Verder zou ik contact opnemen met de klantenservice en hun dan vragen om ervoor te zorgen dat ze jou geen herinneringen meer gaan sturen voor het terugsturen van een ontvanger. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Â