Skip to main content
Beantwoord

KPN Helpdesk Klein Zakelijk niet bereikbaar

• 9 februari 2025
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer op zondag 9-2-2025 KPN Helpdesk Klein Zakelijk te bereiken, maar ik zit alweer 26 min. in de wacht. terwijl gemeld wordt dat de wachttijd onder 1 min. is.

Immers, er wordt aangegeven op de website (en via ChatGPT) dat voor(klein) zakelijke klanten 0800-0403 de helpdesk 24/7 gedurende de hele week bereikbaar is.

Ik heb een aantal prangende vragen over SIMoverstappen naar KPN (morgen), en nog wat andere abonnementsgerelateerde vragen.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Dr_Schupp zie onderstaand een link met mogelijke contactmogelijkheden.

24/7 bellen heb ik echter niet zien staan, dat werkt in de regel alleen bij géén werkende diensten, niet voor overige vragen, die kunnen alleen onder werktijd gesteld worden.

Succes.

https://www.kpn.com/zakelijk/service/ugs

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11470 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2025

Beste ​@Dr_Schupp zie onderstaand een link met mogelijke contactmogelijkheden.

24/7 bellen heb ik echter niet zien staan, dat werkt in de regel alleen bij géén werkende diensten, niet voor overige vragen, die kunnen alleen onder werktijd gesteld worden.

Succes.

https://www.kpn.com/zakelijk/service/ugs

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8746 reacties
  • 12 februari 2025

Goedemorgen ​@Dr_Schupp, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Is het je inmiddels nog gelukt om de Helpdesk van Klein Zakelijk te bereiken? Je hebt absoluut het juiste nummer (0800 0403) maar wellicht dat je er op zondag wat moeilijker doorheen komt op bepaalde momenten. Hopelijk is het dus inmiddels wel gelukt om contact te krijgen 🙏🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 februari 2025

Hartelijk dank allemaal. Bellen hoefde niet meer, een bezoek eergisteren aan de KPN winkel bood het noodzakelijke inzicht. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8746 reacties
  • 13 februari 2025
Dr_Schupp schreef:

Hartelijk dank allemaal. Bellen hoefde niet meer, een bezoek eergisteren aan de KPN winkel bood het noodzakelijke inzicht. 

Goed om te lezen ​@Dr_Schupp en ook bedankt voor de terugkoppeling :) 

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic