December 2023 heb ik een combi abonnement afgesloten bij KPN, dit zou betreffen: glasvezel internet en een telefoon abonnement. het telefoon abonnement daar kreeg ik een combi korting op en betaalde ipv€ 32,50 €25, so far so good…. maar toen de vriendelijke monteur de kabel niet kon vinden (terwijl kpn hier prima van op de hoogte was want er was immers nog een foto gemaakt waar de kabel zou liggen , deze heeft de monteur mij nog laten zien)
toen is de ellende begonnen en werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, hierin nam niemand de verantwoordelijkheid! Kpn wijst naar de glasveseltak (welke heel handig ook KPN heet) en de glasvezeltak wijst naar KPN.
en nu krijg ik ineens het bericht dat ik maar het volledige telefoon rekening moet betalen omdat ik geen gebruik (kan) maken van het complete pakket. 8 maand betaal ik netjes €25 en ineens krijg ik dreigementen! nu betalen of we blokkeren de simkaart….
Dit is toch de wereld op zn kop! de klant laten boeten voor een fout die KPN nota bene zelf heeft gemaakt!
Ik neem toch aan dat kpn met een passende oplossing gaat komen want zo ga je natuurlijk niet met klanten om!