Skip to main content
Vraag

KPN komt gemaakte overeenkomst niet na: nog steeds geen Xiaomi pad bij klein zakelijk abonnement

• 12 maart 2025
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Geachte KPN,

Ik ben nu al ruim een maand bezig om het beloofde kado wat bij mijn afgesloten contract behoort, te krijgen.

Jullie belofte bij mijn 3 jarig klein zakelijk was een Xiaomi pad 6S pro.

Al 3 keer met jullie klantenservice gebeld maar er gebeurt niets.

Ik sta dan ook op het punt om het contract te ontbinden wegens niet nakomen van jullie afspraak.

Graag een spoedig antwoord want dit duurt mij te lang.

7 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14187 reacties
  • 12 maart 2025

Hoi ​@DJK licht en geluid 
Voor welkomstcadeau's moet u bij Sidekix wezen.
Dat bedrijf verzorgd dat.
Sidekix verzorgt de verzending.
Bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).
Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. 

Beste,

Dank voor het bericht, maar ik heb een contract met KPN en niet met Sidekix.

Dus als mij beloofd wordt dat de klantenservice het op gaat lossen dan verwacht ik dit ook.

Dit moet ik ook als bedrijf zijnde en stuur mijn klanten ook niet naar een derde partij 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14762 reacties
  • 14 maart 2025

Hi ​@DJK licht en geluid, wat jammer dat je al zo lang bezig bent om je welkomstcadeau te bemachtigen 😕 Dit hoort natuurlijk niet zo moeizaam te gaan.

Omdat je jouw adres in hebt gevuld in je profiel, heb ik even een kijkje genomen en zie ik dat je eerder vandaag via de telefonische klantenservice te horen hebt gekregen dat de Xiaomi pad waarschijnlijk vandaag verzonden gaat worden. De collega heeft ook genoteerd dat je maandag teruggebeld gaat worden om te controleren of hij ook echt aan is gekomen. Laten we er maar van uit gaan dat het nu goed gaat komen!

Ik had al weinig hoop na het telefoongesprek, maar het laatste beetje is nu ook verdwenen.

Allemaal loze beloften die gemaakt worden.

KPN heeft nu 90 procent kans dat ik mijn contract gaat ontbinden wegens niet geleverd wat afgesproken is.

Ik wacht vanmiddag het telefoontje af en ga dan mijn beslissing nemen.

Jaren een goede provider gebruikt die geen dingen beloofde en niet na kwam.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14762 reacties
  • 22 maart 2025

Is het nog goed gekomen ​@DJK licht en geluid? Ik hoop het wel! 🤞🏼

Nee Maja.

Heb een niets zeggende track en trace code gekregen van jullie partner Sidekix, maar deze staat al 4 dagen als onbekend bij PostNL.

Ik ben het een beetje beu aan het worden dat ik aan het lijntje wordt gehouden.

Als mijn rekening niet betaald wordt dan zijn jullie wel snel met reageren maar andersom ho maar.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14762 reacties
  • 24 maart 2025

Ah, als er een track&trace code aan is gemaakt, dan betekent dat in ieder geval dat jouw pakket aan is gemeld voor verzending ​@DJK licht en geluid., ook al heeft PostNL hem nog niet in ontvangst genomen. Ik snap heel erg goed dat je het inmiddels wel beu bent, maar dit geeft mij hoop dat hij nu toch echt snel bezorgd gaat worden!

Reageer