Skip to main content
Beantwoord

KPN maakt het moeilijk op te zeggen

• October 22, 2025
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik ben sinds 16 juli verhuisd en heb destijds telefonisch een medewerker gesproken. Ik wou namelijk mijn abonnement beëindigen, omdat ik verhuis i.v.m. samenwonen en telefonisch werd mij toegezegd dat ik simpel via kpn.nl/samenwonen mijn abonnement kon beëindigen. Ik ontvang nog steeds facturen en incasso's.. telkens reageer ik op de mails maar krijg geen gehoor. Wanneer wordt het nou eindelijk beëindigd? Ik wil gewoon dat mijn abonnement per verhuizingsdatum beëindigd wordt ik betaal al maanden terwijl ik allang verhuisd ben. Ik had niet verwacht dat dit zo moeilijk gemaakt zou worden. Heeft iemand hier meer ervaring mee of advies?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@thwaheed, welkom allereerst bij onze community. 

Ik help graag! Als het goed is heb je ook een bevestiging gehad van de opzegging met daarop de opzegdatum. Welke datum staat in die bevestiging? Dat is namelijk leidend. Aan de hand daarvan kunnen we dit alsnog voor je met terugwerkende kracht doen. 

Ik adviseer je om even contact met ons op te nemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 22, 2025

Beste ​@thwaheed vul daartoe het onderstaande klachtenformulier in en er wordt binnen enkele werkdagen contact met je opgenomen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hi ​@thwaheed, welkom allereerst bij onze community. 

Ik help graag! Als het goed is heb je ook een bevestiging gehad van de opzegging met daarop de opzegdatum. Welke datum staat in die bevestiging? Dat is namelijk leidend. Aan de hand daarvan kunnen we dit alsnog voor je met terugwerkende kracht doen. 

Ik adviseer je om even contact met ons op te nemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.