Skip to main content
Beantwoord

KPN PSV voetbalclinic gaat plotseling niet door. Slecht geregeld!

• April 30, 2025
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

best kpn,

Ik vind het echt kwalijk hoe het nu is gegaan. Wij hebben ons netjes ingeschreven zijn ingeloot en hebben ons aangemeld. Maar tot heden geen info gekregen tot nu toe. Mail naar seaters gedaan en die geven nu dood leuk aan dat we ineens niet meer deel kunnen nemen door psv en dat het niet door gaat. 
We mogen naar oranje vrouwen om half negen savond op een doordeweekse dag met een kind van 8. 
het gaat de kleine om psv en wie verzint dit als je alles hebt gedaan volgens de mails.

en een kind die naar school moet een wedstrijd laten kijken om half negen ‘s avonds heel raar verzonnen.

leggen jullie dit uit aan mijn kind die zich hierop verheugd heeft en hier ook gewoon recht op heeft omdat we ingeloot zijn en optijd ingeschreven hebben.

snap niet dat jullie zo met gevoelens van kinderen omgaan.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Beste ​@Steeef. Ik zie dat je in het andere topic al contact gehad hebt met mijn collega Remco. Daar kan ik helaas verder niets aan toevoegen. Wel vind ik het zuur en jammer dat je niet samen met je kind naar de clinic kunt gaan. Ik had jullie dat samen graag gegund, want dat zijn toch leuke uitstapjes. 

Je geeft aan dat je per mail contact hebt gehad met Seaters, maar heb je ook al even gebeld? Wellicht is er iets mis gegaan met de inloting en kunnen ze toch nog iets voor je betekenen. Op de onderstaande pagina kun je het telefoonnummer vinden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 5, 2025

Beste ​@Steeef. Ik zie dat je in het andere topic al contact gehad hebt met mijn collega Remco. Daar kan ik helaas verder niets aan toevoegen. Wel vind ik het zuur en jammer dat je niet samen met je kind naar de clinic kunt gaan. Ik had jullie dat samen graag gegund, want dat zijn toch leuke uitstapjes. 

Je geeft aan dat je per mail contact hebt gehad met Seaters, maar heb je ook al even gebeld? Wellicht is er iets mis gegaan met de inloting en kunnen ze toch nog iets voor je betekenen. Op de onderstaande pagina kun je het telefoonnummer vinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 5, 2025

Hoi,

inmiddels contact gehad met seaters.

de hele clinic gaat niet door in eens. Weken wordt het aangekondigd en nu gaat het ineens niet door. Ze bieden kaarten aan voor oranje vrouwen op een woensdagavond om half negen. Echt een tijd om met een kind van 8 naar toe te gaan die de volgende dag weer naar school moet. Het jammeren is dat ze niet gaan kijken om het te verschuiven naar een andere dag zeker omdat dit gewoon niet kon op 7 mei om dat de bas goor foundation al een clinic op deze dag heeft.

hopelijk gaan jullie in het vervolg beter om met de emotie van kinderen want nu hebben ze gewoon niks.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Het is even een flinke domper inderdaad, vooral voor je kind. Ik kan mij nog herinneren dat ik dagen lang uitkeek naar zulke uitjes als kind. Dus ik begrijp het volkomen dat je hier flink van baalt. En ook begrijpelijk dat je een doordeweekse avondactiviteit niet als een goede vervanger ziet. Maar het is even niet anders ben ik bang.

Hopelijk komt er binnenkort nog een leuk uitje langs waar jullie samen heen kunnen. Houd in ieder geval https://www.seaters.com/kpn goed in de gaten.