Skip to main content

KPN stopt abonnement pas 10 dagen na melden van overlijden. Lekker verdienmodel.

• January 31, 2025
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Mijn moeder is 21 januari overleden, dit heb ik gemeld aan KPN via het formulier incl. akte van overlijden.

Vandaag 31 jan. krijg ik een email dat het abonnemnet poer 1 februari opgezegd wordt. Lekker verdien model zo voor KPN. Tot nu toe zijn andere abonnement met terug werkende kracht opgezegd. KPN kan dit blijkbaar niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 31, 2025

Beste ​@JanB56 gecondoleerd met het verlies van je moeder en veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.

Er kan een aantal redenen zijn waarom KPN het (pas) per de 1e van de komende maand stop zet.

KPN heeft tijd nodig om e.e.a. technisch en administratief te verwerken en kan het dus niet eerder gestopt worden.

De factuurperiode van het abo liep misschien per de 1e van een maand.

Onder ‘normale’ omstandigheden is bij een vrij contract de opzegtermijn 1 maand en bij een nog lopend vast contract nog langer tot einde contractdatum.

Ik kan 10 dagen nà sterfdatum echt geen verdienmodel van KPN noemen, met alle respect.

Dus alles bij elkaar vind ik het heel netjes en coulant opgelost, gezien de omstandigheden.

Bewaar de spullen , zoals modem/router en eventuele tv-decoder(s) met hun bijbehorende netvoedingen wel goed, want je krijgt ook nog een keer een brief van KPN om genoemde spullen portvrij retour te sturen omdat de spullen ooit in bruikleen zijn verstrekt.

Nogmaals, sterkte.

Â