Skip to main content
Beantwoord

KPN stopt met service plus, mag ik het contract ontbinden?

• September 16, 2025
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

KPN heeft eenzijdig de gratis service plus dienst per 15 oktober 2025 opgezegd.

Heb ik nu het recht om mijn contract kosteloos te ontbinden?

Beste antwoord door Marlon92

Nee. Want het is een extra dienst. Maakt geen onderdeel uit van je contract. Je contract beslaat alleen het internet gedeelte. Alle overige diensten zijn diensten die buiten het contract vallen. Jij mag je per maand in of uitschakelen. Maar dat betekent ook dat KPN er wijzigen in aan mag brengen. Zo heeft KPN onlangs nog extra tv ontvangers een euro duurder gemaakt. Niemand mocht opzeggen.

3 reacties

• Antwoord
  • September 16, 2025

Nee. Want het is een extra dienst. Maakt geen onderdeel uit van je contract. Je contract beslaat alleen het internet gedeelte. Alle overige diensten zijn diensten die buiten het contract vallen. Jij mag je per maand in of uitschakelen. Maar dat betekent ook dat KPN er wijzigen in aan mag brengen. Zo heeft KPN onlangs nog extra tv ontvangers een euro duurder gemaakt. Niemand mocht opzeggen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 16, 2025

Bedankt voor de snelle reactie, dan vliegt KPN er aan het eind ven het contract maar uit.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste ​@Vigil, leuk je weer op de community te zien! Het klopt wat Marlon92 zegt: je bent niet contractvrij door deze wijziging.

Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met ServicePlus! Waar gebruik je het vooral voor? We denken graag met je mee naar een nieuwe oplossing die voor jou werkt. Zo kan je met vragen over je thuisnetwerk ook op de community terecht! We hebben hier veel slimme koppen die het leuk vinden om met je mee te denken. 

Ook zijn misschien de Product Updates iets voor je? Hier kan je met ons in gesprek over de nieuwste updates van verschillende KPN producten en diensten, zoals onze modems, TV+ Box, maar ook de MijnKPN app.

Laat ons gerust weten waar je naar op zoek bent! We denken graag met je mee.😄