Skip to main content
Vraag

KPN tv-ontvanger ingeleverd in winkel maar toch herinneringen en kosten

• April 8, 2026
  • 4 reacties
  • 20 keer bekeken

Ik heb op advies van een medewerker in de KPN winkel de TV ontvanger ingeleverd in de winkel ipv per post geretourneerd. Heb al twee maal een mail ontvangen dat ik de TV ontvanger moet retourneren. Nu heb ik een brief ontvangen als laatste herinnering, als ik de TV ontvanger niet retour stuur, wordt er € 35,00 in rekening gebracht. Maar ik heb de TV ontvanger dus niet meer. Heb in de winkel helaas geen inleverbewijs ontvangen. 

Wat nu?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • April 8, 2026

Ik heb op advies van een medewerker in de KPN winkel de TV ontvanger ingeleverd in de winkel ipv per post geretourneerd. Heb al twee maal een mail ontvangen dat ik de TV ontvanger moet retourneren. Nu heb ik een brief ontvangen als laatste herinnering, als ik de TV ontvanger niet retour stuur, wordt er € 35,00 in rekening gebracht. Maar ik heb de TV ontvanger dus niet meer. Heb in de winkel helaas geen inleverbewijs ontvangen. 

Wat nu?

Hoi ​@Tv ontvanger retour.

Ik zou even langs de winkel gaan om te vragen hoe dit zit, u heeft hem daar tenslotte ingeleverd.
Wellicht kunnen hun dit in het systeem verwerken zodat he toch nog in orde komt.

Dat ga ik doen. Bedankt voor het advies. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Tv ontvanger retour, welkom allereerst bij onze community. Dank ook aan bnh voor zijn hulp. 

Is het gelukt om dit in de winkel te regelen? Zo niet, laat het me weten dan kijk ik dit ook na. Zou je in dat geval ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je. 

Beste Alex,

Bedankt voor je reactie.

Vandaag in de winkel geweest en het is geregeld. De tv ontvanger is aangemeld als retour ontvangen. Hoe het komt dat dit niet bekend is bij de administratie van KPN wist de medewerker ook niet. Maar het komt vaker voor als men apparatuur inlevert in de winkel dat dit niet goed doorkomt, helaas.

Met vriendelijke groet, 

Miranda