Op 11 november mijn contract opgezegd per 31-12 , hier op 15 nov. Een mail over gekregen. Helaas niet verwerkt op 31-12. Na telef contact , mail gestuurd naar opzeggen@kpn.com met mail(bewijs en uitleg) na nog 4 telefoontjes , waarbij uiteindelijk een expert er naar zou kijken en nog meer mailtjes , geen enkele reactie van KPN. De afdeling opzeggen is alleen maar bereikbaar via mail, maar reageren nergens op. Doorverbinden of terug laten bellen is ook niet mogelijk. Een manager spreken ook niet. Nog meer geld afschrijven kan uiteraard wel!  Leuk bedrijf KPN als je klant bent of wilt worden. Daarna is het echt het meest slechte en niet klantvriendelijk bedrijf die ik heb meegemaakt.Ik verbaas mij hier echt over. Van een groot bedrijf mag je wel wat meer verwachten. Ik heb nu bedragen gestorneerd om maar aandacht te krijgen. Maar nee hoor alleen een sms en mail dat ik gelijk moet betalen en anders wordt afgesloten. Dat afsluiten probeer ik al vanaf 11 november te regelen ! Het adres is al niet eens meer van mij.
Wellicht is er er een manager of medewerker van KPN die dit leest en de moeite neemt om dit uit te zoeken en contact met mij opneemt.
17 jaar tevreden klant en nu er helemaal klaar mee!
Onnodig slechte reclame en een klant een slecht gevoel geven omdat KPN haar zaakjes niet voor elkaar heeft. Waardering van een 9 naar een 1 .