Skip to main content
Beantwoord

Krijg herinneringen dat ik de tv ontvangers niet heb teruggestuurd maar wel hebt gedaan

• September 19, 2025
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik krijg herinneringen dat ik de tv ontvangers niet heb teruggestuurd? Maar hebt het wel gedaan op 02-09-2025. Heb ook een ontvangst bevestiging van de inname post. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@JoopEnzo 

Welkom op de community van KPN.

Om te beginnen, heb je voldaan aan je verplichtingen om de TV ontvangers retour te sturen naar KPN.
Je hoeft zelf dus niets meer te doen of te ondernemen.

Het belangrijkste is wel: bewaar het verzendbewijs van PostNL even goed!!

Je bent niet de eerste, en zult ook niet de laatste zijn die hierover herinneringen ontvangt.
Deze herinneringen kun je als niet verzonden beschouwen, en dus deleten uit je mailbox, dit geldt ook voor een eventuele brief per post.

De herinneringen stoppen vanzelf, je hoeft KPN daar niet specifiek voor te bellen.
Je hoeft je ook geen zorgen te maken om een eventuele boete, want die kans is bij jouw uitgesloten klein, omdat je aan je verplichting hebt voldaan en dit ook kunt bewijzen.
Dus geniet vooral nu van je vrije zondag!

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 19, 2025

Als je bewijs hebt van Post NL van terugsturen bel met KPN denk dat het gewoon een administratieve fout is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 21, 2025

Dat denk ik ook, maar waarom krijg ik dan voor de 3e keer een brief dat ik de tv ontvangers moet terugsturen?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@JoopEnzo 

Welkom op de community van KPN.

Om te beginnen, heb je voldaan aan je verplichtingen om de TV ontvangers retour te sturen naar KPN.
Je hoeft zelf dus niets meer te doen of te ondernemen.

Het belangrijkste is wel: bewaar het verzendbewijs van PostNL even goed!!

Je bent niet de eerste, en zult ook niet de laatste zijn die hierover herinneringen ontvangt.
Deze herinneringen kun je als niet verzonden beschouwen, en dus deleten uit je mailbox, dit geldt ook voor een eventuele brief per post.

De herinneringen stoppen vanzelf, je hoeft KPN daar niet specifiek voor te bellen.
Je hoeft je ook geen zorgen te maken om een eventuele boete, want die kans is bij jouw uitgesloten klein, omdat je aan je verplichting hebt voldaan en dit ook kunt bewijzen.
Dus geniet vooral nu van je vrije zondag!