Beste,
Ik ben al geruime tijd klant bij XS4ALL voor internet en bij KPN voor mobiel. Onlangs was er een probleem met het internet/fritzbox. Dit is na enige tijd verholpen door een monteur, maar deze monteur had het advies dat ik ook eventueel kon overstappen naar KPN voor mijn internet en daarbij in aanmerking kwam voor de gratis console voor nieuwe klanten. Dat vond ik wel interessant en daarom heb ik vervolgens een overstapformulier ingevuld.
Vandaag werd ik gebeld door iemand van KPN, ik heb bovenstaande uitgelegd waarop ik daarna een aanbieding heb gekregen en deze ook aanvaard (bij deze aanbieding kwam ik ook in aanmerking voor de gratis console). Dit aanvaarde contract ook netjes per mail ontvangen.
Vervolgens gebeld met XS4ALL om mijn huidige contract bij hen op te zeggen. Daar kreeg ik te horen dat dit helaas niet op deze manier kon en ik via hen de overstap zou moeten regelen, maar daarbij dan niet in aanmerking kwam voor de console. Er waren wel wat opties voor kortingen, maar deze vallen naar mijn mening in het niet bij de console.
Alleen, ik heb nu wel een aanvaard contract van KPN. Is dit contract dan niet geldig? Op dit moment blijf ik in ieder geval met een vervelend gevoel zitten.
Ik verneem graag van u.
Met vriendelijke groet,
Martijn van der Heijden