Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik korting als nieuwe klant als ik een contract overneem?

• January 3, 2024
  • 3 reacties
  • 222 keer bekeken

Mijn huisgenoot heeft een abonnement bij KPN  en betaald nu het internet voor het huis. Ik zou graag het abonnement willen overnemen (contractovername) hiermee word ik dus een nieuwe klant van KPN. Kan ik dan als nieuwe klant bij een contractovername ook de korting krijgen voor nieuwe klanten? (12 maanden Internet (en TV) voor € 35,- /mnd)

Beste antwoord door Joep1965

Nee. Je krijgt wel de nieuwe klant bonus als je huisgenoot opzegt en jij op jouw naam een nieuw abonnement neemt. Dit betekent wel dat je bijvoorbeeld opnames kwijt raakt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 3, 2024

Nee. Je krijgt wel de nieuwe klant bonus als je huisgenoot opzegt en jij op jouw naam een nieuw abonnement neemt. Dit betekent wel dat je bijvoorbeeld opnames kwijt raakt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2024

Stel mijn huisgenoot zegt op, kan mijn nieuwe abonnement dan ingaan op de dag dat zijn abonnement verloopt?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 3, 2024

In principe wel. Je huisgenoot heeft een opzegtermijn van een maand dus daar moet je rekening mee houden.