Er zijn 2 apparaten ingeleverd ( modem en tv ontvanger) met kassabon die dat bevestigd, maar ik krijg een bevestiging dat er maar 1 modem is ontvangen. en ik nog 2 ontvangers moet inleveren en dan moet er nog maar 1 zijn.
Volgens mij is de andere ontvanger ook al is meegestuurd bij een vorige onderhoudsbeurt met een monteur, maar een bevestiging van dat de vermiste tv ontvanger met serienummer niet ergens al ligt in een kpn loods.
Het kan zijn dat dit nog niet is verwerkt, maar geen zorgen. Wanneer is dat meegenomen door de monteur? Neem in ieder geval contact met ons op dit administratief te laten verwerken, dan is dat gelijk geregeld.
Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.
Het kan zijn dat dit nog niet is verwerkt, maar geen zorgen. Wanneer is dat meegenomen door de monteur? Neem in ieder geval contact met ons op dit administratief te laten verwerken, dan is dat gelijk geregeld.
Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.
Er zijn al meerdere brieven gestuurd, dus ik denk dat het verkeerd is verwerkt.
Aangezien ik documenten moet aanleveren kan dit niet via een chat of per mail?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.