Kan iemand mij uitleggen waarom voormalig Telfortklanten geen persoonlijk bericht vooraf krijgen, dat de prijzen bij KPN per juli weer omhoog gaan?
Ik heb dit probleem/deze vraag bij KPN klantenservice gemeld/gesteld en uiteindelijk weten ze het niet en zeggen ze dat ze niet verplicht zijn hun klanten op de hoogte te stellen over prijsstijgingen?!
Dat is volgens mij onjuist. Ik ontvang wel mijn facturen in mijn mailbox en door dramatische prijsverhogingen 4 maanden achter elkaar verleden jaar; (allemaal onder het mom van dat mijn Telfort kortingen vervallen waren) zonder enig bericht vooraf, heb ik er speciaal op gelet dit jaar.
Dus ook regelmatig mijn spambox gecheckt, maar geen KPN bericht!
Wat is de reden dat oud Telfortklanten geen mail of brief krijgen over prijsstijgingen, ik dacht dat ik nu toch KPN klant was en ik hoor toch tijdig te weten dat er den prijsstijging komt en er niet middels de factuur van juli 2022 achter moet komen?!
Ik ben het niet eens met het uiteindelijke antwoord " dat ze het niet verplicht zijn" , daarnaast vraag ik mij af welke belangrijke mails ik eventueel nog meer misloop?!
Iemand een antwoord of dezelfde ervaring, bvd.