Skip to main content
Beantwoord

Kunnen jullie de geboortedatum wijzigen die nu verkeerd staat, zodat ik kan verlengen?

• July 27, 2022
  • 2 reacties
  • 137 keer bekeken

Graag zou ik mijn geboortedatum willen laten wijzigen, deze staat verkeerd in het systeem.  Maand en jaar zijn correct maar geboortedag is 25 en niet 5. Kunnen jullie dit aanpassen voor me? Anders krijg ik bij levering mijn nieuwe telefoon niet die ik wil bestellen met verlenging.Groetjes Remco Boskamp

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi Cobus! Is het aanpassen nog gelukt? Je kan dat inderdaad in een winkel doen maar anders ook door even te bellen met 0800-0402. Dan passen mijn collega's dat na verificatie voor je aan!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 29, 2022

Hallo @COBUS79 ,

Ik zou morgen even langs een KPN-winkel lopen. Want dan kun je ter plekke jouw ID-bewijs laten zien. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 1, 2022

Hoi Cobus! Is het aanpassen nog gelukt? Je kan dat inderdaad in een winkel doen maar anders ook door even te bellen met 0800-0402. Dan passen mijn collega's dat na verificatie voor je aan!