Skip to main content
Beantwoord

Kunnen jullie mijn mobiele contract opnieuw opsturen?

• December 2, 2024
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

hallo,

ik zou graag mijn contract van mijn mobiele abonnement in willen zien alleen kan hem in mijn email nergens meer vinden. kunnen jullie die opnieuw sturen?

met vriendelijke groet,

Kyla kattenburg 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@kyla12 

Als het abonnement niet te lang geleden is afgesloten kan je hem misschien nog vinden in Mijn Bestelling, anders kan je het contract via de klantenservice opvragen:

Vraag je contracten en aankoopbon op via de klantenservice

Lukt het niet via Mijn Bestelling? Je kunt ook een kopie contract of kopie aankoopbewijs opvragen via onze klantenservice. Maak hiervoor een belafspraak. We bellen je dan terug op een moment van jouw keuze.

Bron:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • December 2, 2024

Hallo ​@kyla12 

Als het abonnement niet te lang geleden is afgesloten kan je hem misschien nog vinden in Mijn Bestelling, anders kan je het contract via de klantenservice opvragen:

Vraag je contracten en aankoopbon op via de klantenservice

Lukt het niet via Mijn Bestelling? Je kunt ook een kopie contract of kopie aankoopbewijs opvragen via onze klantenservice. Maak hiervoor een belafspraak. We bellen je dan terug op een moment van jouw keuze.

Bron: