Skip to main content
Beantwoord

Laatste herinnering: stuur je apparatuur terug

• January 17, 2025
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Jullie moeten eens stoppen met dreigen met LAATSTE HERINNERING kan er ook niets aan doen dat jullie je zaakjes niet op orde hebben, is al lang retour bij jullie. En dan niet op een normale manier in contact kunnen komen enkel met een domme Bot

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@HMJA, ik kan mij goed voorstellen dat dit niet fijn voelt. als jij alle apparatuur retour hebt gestuurd. We zien soms gebeuren dat de apparatuur die retour is gestuurd, vertraagd wordt verwerkt. Hierdoor ontvang jij als klant dan een herinnering. Deze kun je verder negeren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 17, 2025

Sorry verstuur ik het label wat ik deze week pas binnenkreeg met verpakking, maar na eerdere herinneringen van jullie had ik het zelf al retour gestuurd, is ook voor het eerst in 60 jaar dat ik herinneringen ontvang. Voor het eerst in mijn leven bij KPN en nooit weer.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Hallo ​@HMJA, ik kan mij goed voorstellen dat dit niet fijn voelt. als jij alle apparatuur retour hebt gestuurd. We zien soms gebeuren dat de apparatuur die retour is gestuurd, vertraagd wordt verwerkt. Hierdoor ontvang jij als klant dan een herinnering. Deze kun je verder negeren.