Skip to main content
Vraag

Laatste verzoek retour gekregen voor modem dat ik nooit heb ontvangen

• February 4, 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Beste KPN,

Na al ruim 5 maanden gezeur melden wij ons hier maar. Na een verhuizing waarbij KPN wel tientallen steken heeft laten vallen, en modem dat nooit door KPN is toegezonden voor het nieuwe adres (vanwege pairbonding moesten we terug van v12 naar v10), 3 klachten en een directieklacht verder, zijn wij het eigenlijk wel goed zat. Na het ontbinden van het contract en het toesturen van jullie spullen dachten we dat het nu wel klaar zou zijn. Maar nee!

In januari is uiteindelijk door een capabele medewerker wederzijds het contract met jullie ontbonden na 40 jaar trouwe klant te zijn geweest. De mailboxen zouden nog 6 maanden blijven werken, deze werkten al niet meer 1 dag na beeindigen contract! Hier staat ook al onze bewijslast in richting jullie, maar ook notaris, hypotheek, etc. Misschien noeten jullie AI leren dat 6 maanden ook 6 maanden is en niet 2 dagen.

Alles is netjes door ons toegezonden in januari. Modem oud adres en alles wat erbij hoort hebben we opgestuurd. In jullie eigen doos met jullie anywoordnummer. Jullie wilden ook het v10 modem van het nieuwe adres hebben; laat dat nu zijn waarom uiteindelijk na 40 jaar alles is beeindigd: dit modem hebben jullie nooit geleverd en administratief is dit bij jullie, sorry, een bende gebleken!

Vandaag een dreigbrief met het laatste verzoek om het modem toe te sturen. Wij hebben jullie modem nooit gehad......

Los jullie administratieve problemen op!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2025

Ik zie KPN op ieder topic reageren, hier blijft het stil. 

Dus, hoe sturen we iets terug dat we nooit van jullie gehad hebben? 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 5, 2025

Beste ​@Enspijk een moderator reageert binnen dit topic binnen enkele dagen  op basis van FiFo, dus je komt vanzelf een keer aan de beurt. Gewoon nog even geduld hebben.

Vul daartoe voor alle zekerheid in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dat is handig voor de moderator.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Enspijk. Welkom op de community! Wat vervelend om te horen dat je na zoveel jaren problemen hebt met KPN. Ik kan begrijpen dat dit erg frustrerend is. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice over de dreigbrief en de problemen met het modem? Het lijkt erop dat er iets mis is gegaan in de administratie. Heel soms sturen wij een verkeerde herinnering uit. Je ontvangt dan een brief terwijl er helemaal geen apparatuur is om terug te sturen. In dat geval mag je de brief ook negeren.

Laat het me weten of je al in gesprek bent geweest met een medewerker en of we nog iets voor je kunnen doen!

Â