Skip to main content
Vraag

Lastiggevallen door Hanab voor glasvezel oude adres

• June 11, 2025
  • 3 reacties
  • 226 keer bekeken

Ik word de laatste dagen meerdere keren per dag per mail, sms en telefonisch lastiggevallen door Hanab ivm het maken van een afspraak voor glasvezelaanleg.

Maar dit gaat om aanleg van glasvezel op mijn oude adres, waar ik al enige tijd niet meer woon! De telefoon-bot van Hanab krijg ik niet aan zijn verstand gepeuterd dat ik daar niet meer woon en ze op zoek moeten naar het e-mailadres & telefoonnummer van de nieuwe bewoner.

Kunnen jullie mij helpen en mijn contactgegevens bij mijn oude adres bij Hanab verwijderen? Voor zover ik weet heb ik nooit toestemming gegeven om mijn gegevens met hen te delen, en mijn laatste kpn-abonnement op dit oude adres heb ik in september 2023 opgezegd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • June 11, 2025

Kan het zijn dat u ooit toestemming heeft gegeven aan kpnnetwerk voor aanleg van glasvezel? Want hun delen informatie met Hanab omdat Hanab voor hun werkt. KPN de provider is in deze geen partij en gaat niet over aanleg. Dus hier kan er niks worden betekend.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 11, 2025

Het zou kunnen, maar dan moet het van heel lang geleden zijn.. Een jaar geleden ben ik verhuisd.

Ik heb nu maar het contactformulier op de site van Hanab ingevuld, hopelijk helpt dat.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk niet praktisch Marieke. Er is geen rechtstreeks telefoonnummer voor handen? Vermoedelijk gaat het dan inderdaad om een toestemming die gegeven is in het verleden.