Skip to main content
Beantwoord

Leuk aanbod glasvelzel bestaande abonnees of beter oversluiten?

• May 26, 2022
  • 6 reacties
  • 136 keer bekeken

EAWI
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Weet iemand of KPN met een leuk aanbod komt voor vaste klanten.

Ik heb een proefabonnement van Delta 3 maanden gehad, wat was dat snel en overal wifi minimaal 300 bps. Ik heb, ondanks dat het goedkoper was niet verleng. Ik wacht nog het aanbod van KPN af in juni.

Zo is de tv ontvanger al 12 jaar oud, traag storingen etc. 

De eperiabox 12, alleen goed wifi als je er naast staat.

Mogelijk moet ik eerst een jaartje oversluiten ol Delta maar dat zou toch anders moeten kunnen.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @EAWI KPN heeft maandelijks leuke aanbiedingen voor vaste klanten, schrijf je daarvoor in op de  nieuwsbrief en je wordt regelmatig op de hoogte gehouden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Antwoord
  • May 26, 2022

Hallo @EAWI KPN heeft maandelijks leuke aanbiedingen voor vaste klanten, schrijf je daarvoor in op de  nieuwsbrief en je wordt regelmatig op de hoogte gehouden.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 26, 2022

Ik weet niet precies waar u op wacht. Maar u krijgt waarschijnlijk geen aanbod van KPN. Alleen nieuwe klanten krijgen een welkomstcadeau of korting. Als Delta u goed beviel, waarom dan niet gewoon een jaarcontract afsluiten?

EAWI
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 26, 2022

Ik heb mij aangrmeld. Ik heb ook inmiddels al gezien dat ik de tv ontvanger om kan ruilen. Ik ben benieuwd of dat minder storingsgevoelig is en sneller werkt.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 26, 2022

Als de ontvanger maar met een kabel aangesloten wordt op het modem dan komt het helemaal goed. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 26, 2022

Ik heb mij aangrmeld. 

Voor glasvezel? Of wat?

• May 27, 2022

Ik heb mij aangrmeld. 

Voor glasvezel? Of wat?

Voor de nieuwsbrief, zoals ik eerder adviseerde @Nick83