Skip to main content
Antwoord

Leverdatum Samsungactie een paar weken uitstellen mogelijk?

• November 15, 2025
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ivm de Samsungactie wil k het Samsun product bestellen (voordat de bestelcode ongeldig wordt).

Op de website van KPN zelf over deze actie staat dat het product binnen enkele dagen geleverd wordt.

Ik wil echter graag de levering later dan dat én ook later dan dat de code voor bestellen geldig is.
M.a.w. de oplossing is niet om later te gaan bestellen ivm codegeldigheid; ik wil alleen bij het bestellen een leverdatum over een aantal weken kunnen ingeven.

Nergens kan ik vinden of dat mogelijk is. Ook Samsung zelf zegt daar niks over en reageert ook (nog) niet op mijn vraag daarover.

Is er iemand die ervaring heeft gehad met de levertermijn uitstellen bij deze actie?

Dank alvast!

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Sandragi 

Hartelijk dank voor je snelle reactie terug.

De actiecode is inderdaad tot een bepaalde datum geldig, waarna deze zijn geldigheid verliest.
Aan deze datum kan helaas niets veranderd worden.

Hoe het in zijn werk gaat, kun je allemaal rustig lezen in het stappenplan om jouw gewenste Samsung televisie te kunnen bestellen, klik hiervoor op de volgende link:
Welkomstcadeau Samsung televisie of Samsung laptop

Of je televisie op een later moment geleverd kan worden, dien je contact op te nemen met de klantenservice van Samsung zelf, aangezien KPN daar niet over gaat.

• Telefoonnummer klantenservice Samsung: 088 909 0111
    (Elke dag bereikbaar van 8:00 – 22:00 uur, ook in het weekend)
  • Klantenservice Samsung via Whatsapp: 0647093249 
    (Stel je vraag 24 uur per dag, 7 dagen in de week)

Je zou er ook voor kunnen kiezen om je Samsung televisie te bestellen, twee dagen voordat de actiecode komt te vervallen, maar die keuze zou je zelf moeten maken.
Je zou eerst even kunnen bellen of appen met Samsung.

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Sandragi 

Welkom op de community van KPN.

Om je hierin goed te kunnen helpen, is het van belang dat we wat meer over deze actie te weten komen, dus hierbij de volgende vragen aan jouw:

• Over welke actie gaat het precies?
  • Is dit een actie van KPN of vanuit Samsung?
  • Tot wanneer is deze code geldig?

Omtrent de levering vanuit KPN, bijvoorbeeld een Samsung smartphone, kan ik je vermelden dat je daar géén leverdatum kunt aangeven tijdens het bestellen via de website van KPN.
Als een product op voorraad is, en je besteld hem ruim voor 21:00 uur s’avonds, dan heb je hem de volgende werkdag al in huis.
Bestel je hem na 21:00 uur of in het weekend, dan zal je bestelling de eerstvolgende werkdag worden geleverd, mist op voorraad uiteraard.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 15, 2025

Hallo,
Het gaat om de actie waarbij je als welkomstcadeau bij een internetabonnement een Samsung laptop of Samsung tv cadeau krijgt.

De geldigheid van de code is gebaseerd op het moment dat het internetabonnement gaat lopen en is 40 dagen. 

In mijn geval betekent dit dat de code zijn geldigheid verliest vóór het moment dat ik het product wil laten leveren (begin januari).
Dus vandaar mijn vraag: kan ik de code nu activeren en vervolgens bij de bestelling een gewenste leverdatum selecteren?

Of kan ik beter code op het laatst mogelijke moment activeren, omdat een gewenste leveringsdatum niet ingegeven kan worden en dus enkele dagen later wordt?

Of moet ik daarvoor toch echt bij Samsung zelf navragen?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Sandragi 

Hartelijk dank voor je snelle reactie terug.

De actiecode is inderdaad tot een bepaalde datum geldig, waarna deze zijn geldigheid verliest.
Aan deze datum kan helaas niets veranderd worden.

Hoe het in zijn werk gaat, kun je allemaal rustig lezen in het stappenplan om jouw gewenste Samsung televisie te kunnen bestellen, klik hiervoor op de volgende link:
Welkomstcadeau Samsung televisie of Samsung laptop

Of je televisie op een later moment geleverd kan worden, dien je contact op te nemen met de klantenservice van Samsung zelf, aangezien KPN daar niet over gaat.

• Telefoonnummer klantenservice Samsung: 088 909 0111
    (Elke dag bereikbaar van 8:00 – 22:00 uur, ook in het weekend)
  • Klantenservice Samsung via Whatsapp: 0647093249 
    (Stel je vraag 24 uur per dag, 7 dagen in de week)

Je zou er ook voor kunnen kiezen om je Samsung televisie te bestellen, twee dagen voordat de actiecode komt te vervallen, maar die keuze zou je zelf moeten maken.
Je zou eerst even kunnen bellen of appen met Samsung.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Sandragi. Welkom terug op de KPN Community! Ben je zo geholpen met de geboden hulp van ​@Michel.uit.Arnhem? Daar heb ik verder niet zoveel aan toe te voegen eigenlijk. 

Ook ben ik nog benieuwd of je voor de actie hebt gekozen of dat je toch hebt gewacht en voor een andere actie gaat :)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 18, 2025

Ja ik ben ermee geholpen. Heb Samsung zelf gebeld over de mogelijkheid om levering uit te stellen en dat kon met twee weken. Dus ik ga op het laatste moment de actiecode inzetten en dan bestellen.

Dank voor iedereens hulp!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Sandragi 

Fijn dat de levering met twee weken uitgeteld kan worden.
Geeft je weer rust neem ik aan, en je weet waar je aan toe bent.