Skip to main content
Vraag

Levering van het welkomstcadeau gaat niet goed met PostNL

• August 6, 2026
  • 0 reacties
  • 15 keer bekeken

Hallo KPN,

bij deze wil ik jullie op de hoogte stellen van een groot pakket dat je bij een kpn abonnement krijgt een ander mannier te zoeken dan het via PostNL te laten bezorgen , PostNL is lakkoleus denkt alleen maar aan zichzelf en intreseren zich niet voor de klant.

extra @home van postnl had gisteren al mijn nieuwe tv moeten afgeven wat ze niet gedaan hebben , alle bolletjes waren ingevinkt behalve die laatste bij afleveren niet en omdat bij status stond : “Probleem” hebben ze hem niet afgeleverd sterker nog ik weet onder geen enkele mannier wat de reden ervan is , is mij ook niet meer meegegeven, nou moet ik een nieuwe afspraak inplannen en dat kan pas vanaf komende maandag, niet dat ze hem dus even vandaag of morgen als nog komen brengen, bij PostNL zelf kwam ik ook niet verder dan een 06 nummervte krijgen maar je kunt ze daar niet op bellen , alleen maar een bericht sturen via whats app wat dan ook nog tot twee uur kan duren voordat je een Reactie krijgt.

Ik heb tot dusver nog niet eens 1 reactie gehad op mijn apps.

ingods vredesnaam stap over op een andere bezorg dienst want PostNL is gewoonweg niet betrouwbaar!!.

ik wacht nog op een reactie van PistNL op whats app maar waarschijnlijk zal er niks mogelijk zijn dan hem op komende maandag te zetten !!

Met Vriendelijke Groet Jeroen Vinckx

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privégegevens