Skip to main content
Vraag

Levering van PlayStation 5 wordt steeds uitgesteld en ik word van kastje naar de muur gestuurd

• December 9, 2025
  • 60 reacties
  • 1583 keer bekeken

Toon eerste bericht

60 reacties

• Deelnemer
  • December 19, 2025

KPN net gesproken en ze zeggen dat het pas aan het einde van de maand geleverd wordt😬

• Topper
  • December 19, 2025

Ik ook

Ik heb een uur geleden een track and trace ontvangen van Post NL dat er een pakket van KPN verstuurd is naar mij! Wordt morgenmiddag bezorgd.

Hopelijk geldt dit ook snel voor jullie!

Ik ook .

Ik denk dat dit gebaseerd is op wie zich het eerst heeft aangemeld... dus de anderen zullen het zeker binnenkort ontvangen.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 19, 2025

Ik heb een uur geleden een track and trace ontvangen van Post NL dat er een pakket van KPN verstuurd is naar mij! Wordt morgenmiddag bezorgd.

Houd er rekening mee dat de bezorging nog iets kan uitlopen.

Vaak als je die melding krijgt is het pakketje nog niet in bezit van post Nl en is het een schatting.

• Topper
  • December 20, 2025

Is de status van de zending gewijzigd of heeft u deze ontvangen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 20, 2025

Beste allen ik heb mijnPS 5 al ontvangen. Hartelijk dank voor jullie allemaal en KPN. Maar ik wil graag dat KPN voortaan meer duidelijkheid en comminicatie biedt. 

Hartelijk dank!  

• Topper
  • December 20, 2025

Beste allen ik heb mijnPS 5 al ontvangen. Hartelijk dank voor jullie allemaal en KPN. Maar ik wil graag dat KPN voortaan meer duidelijkheid en comminicatie biedt. 

Hartelijk dank!  

Horah!! , Ik heb gisteren een e-mail van Postnl ontvangen dat ze een zending van KPN hebben, maar tot nu toe is er nog niets veranderd.

• Deelnemer
  • December 20, 2025

Maar ik heb nog geen e-mail van het bedrijf ontvangen over de PlayStation 5. Hoe lang duurt dit proces? Het is al drie maanden geleden.

• Deelnemer
  • December 20, 2025

Maar ik heb nog geen e-mail van het bedrijf ontvangen over de PlayStation 5. Hoe lang duurt dit proces? Het is al drie weken geleden, bedoel ik.

• Topper
  • December 20, 2025

Maar ik heb nog geen e-mail van het bedrijf ontvangen over de PlayStation 5. Hoe lang duurt dit proces? Het is al drie weken geleden, bedoel ik.

Wanneer heb je het abonnement afgesloten?

• Topper
  • December 20, 2025

Ik heb me aangemeld op 20 oktober (de eerste dag van de actie).

• Deelnemer
  • December 20, 2025

Ik heb me op 1 november aangemeld, maar ik had al een abonnement bij een andere provider dat eind november afliep, en de internetverbinding werd pas op 2 december geactiveerd.

• Topper
  • December 20, 2025

Ik moest zelf 6 weken wachten vanaf de datum van internetactivering voordat ik de post van Postnl ontving, maar ik heb de PS5 nog steeds niet gekregen.

• Deelnemer
  • December 20, 2025

Ik moest zelf 6 weken wachten vanaf de datum van internetactivering voordat ik de post van Postnl ontving, maar ik heb de PS5 nog steeds niet gekregen.

Het is al heel lang geleden.

Helaas status ongewijzigd. Pakket is nog niet ontvangen/verwerkt door Post NL, terwijl track and trace vrijdagochtend al binnen kwam. In een later bericht zag ik dat u hetzelfde had? Ik ga er wel vanuit dat hij komende maandag of dinsdag alsnog geleverd wordt..

• Topper
  • December 21, 2025

Helaas status ongewijzigd. Pakket is nog niet ontvangen/verwerkt door Post NL, terwijl track and trace vrijdagochtend al binnen kwam. In een later bericht zag ik dat u hetzelfde had? Ik ga er wel vanuit dat hij komende maandag of dinsdag alsnog geleverd wordt..

Ja, helaas wel. Hopelijk krijgen we het maandag. Ik houd jullie op de hoogte.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 21, 2025

Ja, helaas wel. Hopelijk krijgen we het maandag. Ik houd jullie op de hoogte.

Goed de post nl app in de gaten houden, zodra het pakket bij post nl binnen is kan je dat zien in de app.

En dan krijg je vrij snel een leverdatum.

Duim voor jullie dat het nog voor de kerst binnen komt!!!

• Topper
  • December 22, 2025

Dag allemaal,

wie heeft al zijn PlayStation binnen, of op z’n minst een track and trace van PostNL? Ik heb nog namelijk niks

Goed om te weten ik ben op de 22e lid geworden. Morgen of woensdag ga ik weer bellen.

ik hoor het graag

• Deelnemer
  • December 22, 2025

Dag allemaal,

wie heeft al zijn PlayStation binnen, of op z’n minst een track and trace van PostNL? Ik heb nog namelijk niks

Goed om te weten ik ben op de 22e lid geworden. Morgen of woensdag ga ik weer bellen.

ik hoor het graag

Ik kreeg vandaag weer een mail dat het weer langer gaat duren, en ik ben sinds de 21e online via KPN. Dus vermoed dat je ook nog even kan wachten.

• Topper
  • December 22, 2025

@Valanossi

stond er dat je 3 weken extra moest wachten? Sinds wanneer is je abonnement online gegaan?

• Topper
  • December 22, 2025

Dag allemaal,

ik hoor het graag

Ik heb net gebeld en hij vertelde me dat ze al begonnen zijn met het verzenden van de PS5's en dat klanten ze zullen ontvangen in de volgorde van de activeringsdatum.

• Deelnemer
  • December 22, 2025

@Valanossi

stond er dat je 3 weken extra moest wachten? Sinds wanneer is je abonnement online gegaan?

Nope, die mail kreeg ik 2,5 week geleden. Zojuist een mail gekregen dat het langer dan dat gaat duren. Wij zijn overgestapt en verbonden sinds 21-11. 

Overigens zit ik niet zonder, maar het was leuk geweest als het toch enigzins op tijd was geweest.

• Topper
  • December 22, 2025

Dag allemaal,

ik hoor het graag

Ik heb net gebeld en hij vertelde me dat ze al begonnen zijn met het verzenden van de PS5's en dat klanten ze zullen ontvangen in de volgorde van de activeringsdatum.

Ik zie dat iemand die later dan mij lid is geworden op de 27e al z’n track and trace binnen heeft heel raar. 

• Topper
  • December 22, 2025

Dag allemaal,

ik hoor het graag

Ik zie dat iemand die later dan mij lid is geworden op de 27e al z’n track and trace binnen heeft heel raar. 

Dit is echt vreemd. Ik heb me namelijk op 20 oktober aangemeld en mijn activeringsdatum was 10 november. En ik heb mijn trackingmail pas twee dagen geleden ontvangen.

Hier 20 oktober aangemeld en abonnement actief sinds 10 november. Afgelopen vrijdag de track and trace ontvangen en vandaag nog een mail van KPN dat de PS5 verstuurd is. Pakket is op dit moment nog niet verwerkt door PostNL. Hoop morgen of woensdag afgeleverd. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 22, 2025

Hier 20 oktober aangemeld en abonnement actief sinds 10 november. Afgelopen vrijdag de track and trace ontvangen en vandaag nog een mail van KPN dat de PS5 verstuurd is. Pakket is op dit moment nog niet verwerkt door PostNL. Hoop morgen of woensdag afgeleverd. 

Wel al ontvangen bij post nl?

Dan hopelijk voor kerst binnen!