Skip to main content
Beantwoord

Link voor gewonnen kaarten SAIL On Stage van Seaters werkt niet

• August 15, 2025
  • 17 reacties
  • 206 keer bekeken

Ik ben ingeloot voor sail on stage voor vrijdag. Ik heb betaald , maar de link om de kaarten te downloaden werkt niet. Ik heb gisteren een mail gestuurd naar de helpdesk van Seaters en vandaag weer, geen reactie, ik heb het telefoonnummer van Seaters ontvangen van een KPN medewerker, maar die kon me niet verder helpen. Toen nog een x gebeld, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

ik moet voor morgen reageren 

Beste antwoord door Linny2008

Het is gelukt inmiddels ,na de betaling ga je naar seaters via kpn daar waar je je hebt aangemeld daar staat er staan kaarten voor u klaar klik daarop dan kan je ze downloaden dan krijg je een soort brief met code

Die code voer je in net zoals je kaarten gaat bestellen bij sail on tour site iedere code apart doen dus 2 kaarten 2keer bestellen, dan krijg je een mail en dan downloaden 

17 reacties

• Topper
  • August 15, 2025

Ik heb hetzelfde alleen ik kan niet betalen helaas, morgen moet ik bevestigen echt zo flut dit!!! Had er zo een zin in 

• Nieuwkomer
  • August 15, 2025

Ik heb betaald, maar kan niet de kaarten downloaden. KPN gebeld en Seaters e-mail gestuurd. Je hoort helemaal niets.

• Topper
  • Antwoord
  • August 15, 2025

Het is gelukt inmiddels ,na de betaling ga je naar seaters via kpn daar waar je je hebt aangemeld daar staat er staan kaarten voor u klaar klik daarop dan kan je ze downloaden dan krijg je een soort brief met code

Die code voer je in net zoals je kaarten gaat bestellen bij sail on tour site iedere code apart doen dus 2 kaarten 2keer bestellen, dan krijg je een mail en dan downloaden 

Ik heb de download brief met de codes.

Helaas zegt de link: https://shop.tickets.cm.com/ dat er geen tickets zijn???

• Nieuwkomer
  • August 16, 2025

Het is gelukt. Hartelijk dank voor je hulp. 

• Topper
  • August 16, 2025

Ik heb de download brief met de codes.

Helaas zegt de link: https://shop.tickets.cm.com/ dat er geen tickets zijn???

Je moet naar sail on stage gaan die site daar kaarten bestellem en die code invoeren voor korting, maar wel 1.voor 1 

• Topper
  • August 16, 2025

Ik ben ingeloot voor sail on stage voor vrijdag. Ik heb betaald , maar de link om de kaarten te downloaden werkt niet. Ik heb gisteren een mail gestuurd naar de helpdesk van Seaters en vandaag weer, geen reactie, ik heb het telefoonnummer van Seaters ontvangen van een KPN medewerker, maar die kon me niet verder helpen. Toen nog een x gebeld, maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

En gelukt?

• Topper
  • August 16, 2025

Die code voer je in net zoals je kaarten gaat bestellen bij sail on tour site iedere code apart doen dus 2 kaarten 2keer bestellen, dan krijg je een mail en dan downloaden 

J

J

• Topper
  • August 16, 2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 17, 2025

Nou  het is mijn neef gelukt eindelijk, ik mijn zoon en zus kregen het niet voor elkaar. Wat een gedoe zeg…

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 18, 2025

Hi ​@MaryO, wat jammer dat dit allemaal zo moeizaam is verlopen! Begrijp ik goed dat het nu wel helemaal gelukt is om de kaarten te bemachtigen? Zo ja, alvast heel veel plezier gewenst bij Sail! En de anderen hier ook natuurlijk!

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 18, 2025

Echt ongelofelijk veel moeite moeten doen om deze kaarten te bemachtigen.

we zijn met meerdere mensen 3 dagen bezig geweest, bijzonder vervelend.

ik heb eerder via Seaters een kaart ontvangen voor een festival, dat ging probleemloos.

nou ja. Ik heb de kaarten dat is het meest belangrijk.

gr Mary

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 18, 2025

Dit is inderdaad ook niet hoe het hoort te gaan, jammer dat het zo veel frustratie op heeft geleverd 😐

Ik hoop dat je er ondanks dit gedoe straks wel met volle teugen van kunt genieten!

• Nieuwkomer
  • August 18, 2025

Nou  het is mijn neef gelukt eindelijk, ik mijn zoon en zus kregen het niet voor elkaar. Wat een gedoe zeg…

Nee, het is mij (ook!) nog niet gelukt! What to do???

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 18, 2025

Vraag diverse mensen om het te proberen, mijn neef is het uiteindelijk gelukt na 3 dagen frustratie van mij, mijn zus en mijn zoon 

contact opnemen met Seaters heeft geen zin, zij reageren gewoon niet.

ik hoopt dat het je lukt, succes hoor 

• Nieuwkomer
  • August 18, 2025

Het is me inmiddels gelukt 🙌🏼

Via de Sail on Stage site bij Tickets dus. 
Érg omslachtig en onduidelijk, maar goed ik heb ze 👍🏼 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 20, 2025

Fijn dat het jou ook gelukt is ​@Luckystar, jij ook alvast veel plezier!