Skip to main content
Beantwoord

Link voor Rijksmuseumkaartjes loopt steeds vast

• December 18, 2025
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb vandaag mail ontvangen dat ik binnen 24uur link moet activeren zodat ik kaartjes voor rijksmuseum definitief win. (Link om 1 euro te betalen) maar deze link loopt steeds vast...wat kan ik hieraan doen. 

Beste antwoord door Ouboter

Hoi ​@Ouboter, welkom op de community. Leuk dat je hebt gewonnen! Is het inmiddels, met de tip van Noordzee, alsnog gelukt?

Via de community behandelen we topics op volgorde van binnenkomst, daardoor zijn we nu pas aan jouw topic toe.

Ondertussen gelukt!

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 18, 2025

Hallo ​@Ouboter ,

Omdat de actie via Seaters loopt, is de bedoeling om daar eerst navraag te doen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Ouboter, welkom op de community. Leuk dat je hebt gewonnen! Is het inmiddels, met de tip van Noordzee, alsnog gelukt?

Via de community behandelen we topics op volgorde van binnenkomst, daardoor zijn we nu pas aan jouw topic toe.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 22, 2025

Ondertussen gelukt!

Jasper van KPN
Moderator

Gelukkig ​@Ouboter, dat is goed om te lezen! Hopelijk heb je ook genoten van het bezoek aan het Rijksmuseum, of ga je er van genieten als je gaat 🙂