Skip to main content
Antwoord

Links op de site werken niet: ontvang foutcode 404 als ik ze probeer te openen

• November 6, 2025
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik snap dat normaal toch niemand iets leest..

maar ze willen nu van kpn dat ik het nieuw glasvezel installatiepakket aanvraag, maar geen enkele van de info links waarmee je akkoord moet gaan werkt nog (allemaal 404). Ik kan dus niet kijken naar de ‘algemene voorwaarden', de ‘tarieven thuis', de ‘bestelvoorwaarden’, of de ‘privacystatement’. 
Ik wil best zo'n pakket bestellen, nu is het nog gratis, voordat het verplicht en extra betalen wordt, maar ik ben het er niet mee eens dat ik akkoord moet gaan met iets wat ik dus niet zomaar kan zien. Nu kan ik via de site zoekfunctie wel alles apart gaan zoeken, maar dan moet ik dus hopen dat ik bij de juiste documenten uitkom en anders is het nog mijn schuld ook als er iets niet klopt.

Kan er nou niet gewoon gezorgd worden dat de links werken?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hallo Alex,

Zoals aangegeven in het originele bericht gaat het om de pagina voor het bestellen van het glasvezelpakket. Op de onderstaande afbeelding alle blauwe links  waar je dus mee akkoord moet gaan om verder te gaan.

Helemaal duidelijk. Ik ga hier werk van maken en stuur de juiste mensen aan om dit op te lossen. Ik durf niet te zeggen wanneer dit klaar is, maar het wordt opgepakt! 

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 9, 2025

Hi ​@JanniedB. allereerst fijn dat je van plan bent om een pakket bij ons te bestellen. 

Ik denk graag mee. Zou je iets specifieker kunnen aangeven om welke links het hier gaat? Gaat het hier misschien om een e-mail uit een ver verleden dat er daardoor die links niet meer werken?

Eventueel handig zet ik hieronder ook de algemene voorwaarden van:

Laat het me weten mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 9, 2025

Hallo Alex,

Zoals aangegeven in het originele bericht gaat het om de pagina voor het bestellen van het glasvezelpakket. Op de onderstaande afbeelding alle blauwe links  waar je dus mee akkoord moet gaan om verder te gaan.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 10, 2025

Hallo Alex,

Helemaal duidelijk. Ik ga hier werk van maken en stuur de juiste mensen aan om dit op te lossen. Ik durf niet te zeggen wanneer dit klaar is, maar het wordt opgepakt! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 12, 2025

Hallo Alex,

Heel fijn dat het aangepakt wordt, maar ondertussen krijgen wij wel vandaag ook de mail dat het de 'laatste kans' is om een gratis pakket aan te vragen. En er staat in die mail natuurlijk nergens bij of dat nog een paar dagen de kans is of vannacht om middernacht de spreekwoordelijke koets weer in een pompoen verandert. Dus nu moet ik alsnog de gok gaan wagen. Ik heb ondertussen screenshots/video gemaakt van de mail en alle pagina's die het dus niet doen... En dan maar hopen dat als er wel iets is wat ik dus niet heb kunnen lezen, dat het ontoegankelijk zijn van de informatie (en de druk om het pakket te moeten bestellen voor we opgezadeld worden met extra kosten) standhoudt.

Maar afijn, blij dat er tenminste mensen zijn die er wel iets aan willen/gaan doen. Ben benieuwd hoeveel mensen nu besteld hebben zonder enig idee wat er allemaal achter zit, we hopen natuurlijk dat het allemaal eerlijk en oprecht is maar praktisch gezien had er nu alles in kunnen staan.

Bedankt voor de reacties en hopelijk heb ik het nooit nodig om te weten wat er allemaal in staat