Skip to main content
Beantwoord

Loopt de Xbox series S actie nog steeds?

• 24 januari 2023
  • 5 reacties
  • 462 keer bekeken

Hallo ik kreeg tot men verbazing in men inbox. Geldt dit nog steeds omdat er staat december? en is het ook in combinatie met die TV? Mijn aansluit datum is ergens volgende maand.

Beste antwoord door Frenk van KPN

Welkom op het forum @OurNightHawk! Heb je de bestelling in December geplaatst dan is de kans groot dat je daar gebruik van hebt gemaakt. In de bevestigingsmail kan je terugvinden welke actiekorting je hebt. 😊

Excuses overigens voor het feit dat je deze mail nog hebt gekregen, gezien dit om een inmiddels verlopen actie gaat.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 352 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2023

Welkom op het forum @OurNightHawk! Heb je de bestelling in December geplaatst dan is de kans groot dat je daar gebruik van hebt gemaakt. In de bevestigingsmail kan je terugvinden welke actiekorting je hebt. 😊

Excuses overigens voor het feit dat je deze mail nog hebt gekregen, gezien dit om een inmiddels verlopen actie gaat.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 januari 2023

Bedankt echter kreeg ik toen een TV dus ik vroeg me af of er 1 product maximaal is? of dat dit "extra” was?

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 352 reacties
  • 26 januari 2023

Er is maar 1 welkomstcadeau inderdaad. Dus je mag de mail als niet verzonden beschouwen! 

Miranda Walma
Nieuwkomer

Ik kreeg vandaag nog een mail met de reclame dat ik een xbox krijg als ik bij jullie internet en tv aansluit. 

Hier lees ik dat dit een verlopen actie is. 

Maar als ik naar jullie site ga zie ik ook staan dat je de xbox na de acticatiedatum ontvangt. 

Graag hoor ik hier meer over. 

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 352 reacties
  • 4 februari 2023

Welkom op het forum @Miranda Walma!

Frenk_ schreef:

Heb je de bestelling in December geplaatst dan is de kans groot dat je daar gebruik van hebt gemaakt. In de bevestigingsmail kan je terugvinden welke actiekorting je hebt. 😊

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic