Skip to main content
Beantwoord

Looptijd van door KPN gedaan aanbod klopt niet

• May 28, 2025
  • 11 reacties
  • 180 keer bekeken

Janise
Nieuwkomer

Hallo ik krijg net een happybrief met als aanbieding 12 maanden voor 35 euro (bij een 2 jarig contract). Als ik via de scan op de Kpn website de aanbieding bekijk staat er 9 maanden. Hoe zit dit? Foutje hoop ik? 

Beste antwoord door Denise van KPN

Denise, er staat toch echt bij een 2 jarig contract 12 maanden €35 , en bij een 1 jarig contract 6 maand €35 .

Je hebt gelijk, ​@Henk Ruiter! Ik heb de actie gevonden. Die is inderdaad niet via de standaard webshop te vinden, maar wel via de link die ​@GeSp deelt. Maar ook de telefonische klantenservice kan dit voor je in orde maken. Maak daarvoor een belafspraak. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

CC ​@Janise 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

• May 28, 2025

Je zit nu bij een andere provider? Want bestaande klanten van KPN krijgen zo'n aanbod niet volgens mij…

Staat is in die brief een speciaal adres wat je moet gebruiken om je aanbod te kunnen bekijken? QR code?

Janise
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Klopt, is voor nieuwe klanten (misschien ik) en in de happybrief staat een QR. 

Ik snap het niet. 

Henk Ruiter
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • May 29, 2025

Brief staat in dat bij een 2 jarig contract €35 voor 12 maanden,

ik wil me aanmelden en zie dan €35 9 maanden 

lekker be

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Beste ​@Janise en ​@Henk Ruiter 

De QR-code in de ontvangen brief van KPN, moet je scannen met je smartphone.
De code wordt dan omgezet door je smartphone naar een website via de browser van je smartphone, waar je deze speciale aanbieding kunt aanvragen.

Het gaat dus op een andere manier, dan op de reguliere wijze via de website van KPN.

Om een QR code te scannen kun je de camera van je smartphone of tablet gebruiken. Open de camera en richt deze op de QR code. De QR code zal automatisch worden herkend en je krijgt een melding met de informatie die in de QR code is opgeslagen, vaak een link. 

Hieronder een stap-voor-stap uitleg:

1. Open de camera-app: Open de ingebouwde camera-app op je smartphone of tablet. 
  2. Richt de camera op de QR code: Richt de camera van je apparaat op de QR code die je wilt scannen. 
  3. Scan de QR code: De camera van je toestel zal automatisch de QR code herkennen en de informatie die in de QR code is opgeslagen detecteren. 
  4. Volg de instructies: Er verschijnt een melding of banner met informatie over de gescande QR code. Je kunt de melding/banner volgen om de informatie in de QR code te openen, bijvoorbeeld een website of een applicatie. 

Extra tips:

• Controleer je instellingen:

In sommige gevallen kan het zijn dat je QR code scanning in de camera-instellingen moet inschakelen, voornamelijk op Android. 

• Gebruik Google Lens:

Als je een Android apparaat hebt, kun je ook de Google Lens app gebruiken om QR codes te scannen. Google Lens kan ook QR codes uit afbeeldingen of screenshots herkennen. 

• Gebruik een QR code scanner app:

Er zijn ook vele QR code scanner apps die je in de app store kunt downloaden. 

• Houd de QR code in beeld:

Zorg ervoor dat de QR code volledig in het beeld van de camera komt. 

• Zorg voor goede verlichting:

Zorg ervoor dat de QR code goed verlicht is, zodat de camera de code kan herkennen. 

• Wees voorzichtig met onbekende QR codes:

Scann de QR codes van onbekende bronnen niet, omdat deze mogelijk malware of phishing links kunnen bevatten. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Janise, welkom! Leuk dat je voor KPN wilt kiezen! 💚

Je stelt een hele goede vraag. Hoewel onze community klaar staat om met je mee te denken, zoals je ziet, is dit iets waar zij niet direct mee kunnen helpen. Daarom is dit een vraag die je beter aan onze telefonische klantenservice kunt stellen. Daarvoor kan je een belafspraak inplannen. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Nou heb ik toch even voor je gekeken welke acties wij op dit moment hebben. Voor zover ik kan zien, hebben we alleen 9 maanden voor € 35 bij een 2-jarig abonnement of 6 maanden voor € 35 bij een 1-jarig abonnement. Ik durf je dan ook niet met zekerheid te zeggen of het hier om een foutje gaat of niet. Daarom is mijn advies toch om even te bellen. Mijn collega's aan de telefoon kunnen je hopelijk wel verder helpen.

Henk Ruiter
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • May 30, 2025

Denise, er staat toch echt bij een 2 jarig contract 12 maanden €35 , en bij een 1 jarig contract 6 maand €35 .

• Deelnemer
  • May 30, 2025

Ik kan niet anders vaststellen dat KPN de weg kwijt is . Je hoeft ze ook niet te bellen want die ervaring heb ik afgelopen dinsdag en woensdag zelf ondervonden . Je wordt gewoon niet correct geholpen en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Zo werkt dat blijkbaar bij de grote jongens maar wie weet gaat dat zeker klanten kosten want er is ook nog Odido etc. 

• Deelnemer
  • May 30, 2025

Je stelt een hele goede vraag. Hoewel onze community klaar staat om met je mee te denken, zoals je ziet, is dit iets waar zij niet direct mee kunnen helpen. Daarom is dit een vraag die je beter aan onze telefonische klantenservice kunt stellen. Daarvoor kan je een belafspraak inplannen. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Nou heb ik toch even voor je gekeken welke acties wij op dit moment hebben. Voor zover ik kan zien, hebben we alleen 9 maanden voor € 35 bij een 2-jarig abonnement of 6 maanden voor € 35 bij een 1-jarig abonnement. Ik durf je dan ook niet met zekerheid te zeggen of het hier om een foutje gaat of niet. Daarom is mijn advies toch om even te bellen. Mijn collega's aan de telefoon kunnen je hopelijk wel verder helpen.

Denise je reactie is niet zo leuk hoor ! Slechte afhandeling bij KPN klantenservices!

Henk Ruiter
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • May 31, 2025

Denise je reactie is niet zo leuk hoor ! Slechte afhandeling bij KPN klantenservices!

Ik weet gewoon even genoeg, en wat dat is dat kan je vast wel raden 😉

• May 31, 2025

Hallo ​@Janise , ​@Knijk55 en ​@Henk Ruiter 

Via de link https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/?promotie=affiliate lukt het wel om 12 maanden voor € 35 te krijgen bij een 2 jarig abonnement.

Via die link krijg ik deze aanbieding:

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je hebt gelijk, ​@Henk Ruiter! Ik heb de actie gevonden. Die is inderdaad niet via de standaard webshop te vinden, maar wel via de link die ​@GeSp deelt. Maar ook de telefonische klantenservice kan dit voor je in orde maken. Maak daarvoor een belafspraak. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

CC ​@Janise