Skip to main content
Beantwoord

Maandbedrag na wijzigen abonnement lager, hoe kan dat?

• June 16, 2023
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedemorgen,

zojuist telefonisch mijn tv abonnement opgezegd en mijn nieuwe kosten overzicht gekregen. Nu heb ik dit eens vergeleken met als ik een nieuw abonnement afsluit en tot mijn verbazing is dit goedkoper. Hoe ken dat. Ook vroeg ik naar zo’n entertainment box, die zou mij dan €5 gaan kosten. Terwijl dit voor een nieuw abonnement gratis is of anders €3,50. Zie bijlage’s

Beste antwoord door Hoopvol

@Jffry de gratis TV+ box is voor 6 maanden(Aktie). Wanneer je gebruik wil maken van de TV+ box dien je je Hussel abonnement te laten omzetten naar een nieuw abonnement. Hussel abonnement is een oud abonnement en daar zijn ook al wat inflaties overheen gegaan. Je kan altijd bellen met de klantenservice 0800-0402 (gratis).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 16, 2023

@Jffry de gratis TV+ box is voor 6 maanden(Aktie). Wanneer je gebruik wil maken van de TV+ box dien je je Hussel abonnement te laten omzetten naar een nieuw abonnement. Hussel abonnement is een oud abonnement en daar zijn ook al wat inflaties overheen gegaan. Je kan altijd bellen met de klantenservice 0800-0402 (gratis).

• Auteur
  • Topper
  • June 18, 2023

Gelukt hoor bedankt voor de hulp