Hoi en van harte welkom @Lizelore! Het is door de vakantieperiode druk, waardoor we niet eerder bij je topic zijn.
Leuk om te lezen dat je naar ons bent overgestapt. Ik lees dat het aanmaken van een KPN ID niet lukte, klopt dat? Hoe staat het er intussen voor? Het kan soms even duren voordat je de mail binnen krijgt. Als het niet lukt, laat het dan vooral weten.
Hoi en van harte welkom @Lizelore! Het is door de vakantieperiode druk, waardoor we niet eerder bij je topic zijn.
Leuk om te lezen dat je naar ons bent overgestapt. Ik lees dat het aanmaken van een KPN ID niet lukte, klopt dat? Hoe staat het er intussen voor? Het kan soms even duren voordat je de mail binnen krijgt. Als het niet lukt, laat het dan vooral weten.
Ik ben inmiddels naar de winkel geweest in Tilburg ,die hebben voor mij mijn iPad geïnstalleerd wat mij ook niet lukte , deze meneer heeft ook nog geprobeerd een e-mail adres voor mij aan te maken maar ook hem lukte het op de een of andere manier niet , om een KPN mailadres aan te maken , dus nu maar met Gmail gedaan , wat wel werkt maar vind dit zelf niet erg fijn , en blijf nog steeds mail aankrijgen via oude mailadres van Ziggo ,
maar KPN had beloofd er in te duiken toen ik afgelopen week of zo contact hierover gehad heb met hun, dus hopelijk bellen ze snel , en dan maar ff kijken hoe het opgelost gaat worden en of ik alsnog een KPN mail adres kan nemen , bedankt voor u reactie , en ook al is het niet helemaal opgelost , ik wil wel even zeggen dat ik top geholpen ben door de medewerker bij de winkel van KPN
@Lizelore Goed om te horen dat je zo fijn geholpen bent in de KPN Winkel! En trek maar aan de bel als je er verder niet uit komt, dan kijk ik naar wat ik kan doen.