Skip to main content
Beantwoord

Mail over bestelling maar ik heb niks besteld

• January 31, 2025
  • 13 reacties
  • 301 keer bekeken

SInds 3 dagen krijg ik elke nacht tussen 05:00 en 06:00 uur 2 mails van kpn met onderwerp je bestelling bij kpn. Vervolgens staat er bedankt voor u bestelling. 

Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.

Maar ik heb helemaal niks besteld en klantenservice ziet ook niks. Hoe kan dit stoppen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@esmalusilo! We hebben het doorgegeven en het lijkt erop dat dit sinds 4 februari niet meer gebeurt bij de klanten die dit bij ons gemeld hebben. Heb jij sindsdien nog mails ontvangen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 31, 2025

Hallo ​@esmalusilo ,

Je kunt mogelijk de status van die bestellingen volgen in Mijn Bestelling

Meer informatie vind je hier → https://www.kpn.com/service/ugs/bestelling-status

Je bent trouwens niet de enige: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 31, 2025

Maar het probleem is dat ik juist niks besteld heb. En er in mijn account ook geen bestelling te vinden is.
Heb ze ook al gebeld en ze kunnen niks vinden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 31, 2025

Maar het probleem is dat ik juist niks besteld heb. En er in mijn account ook geen bestelling te vinden is.
Heb ze ook al gebeld en ze kunnen niks vinden.

Eindigt het e-mailadres wel op kpn.com? 
Want anders zou het spam kunnen zijn. 

Dan niet erop klikken en niet beantwoorden. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 31, 2025

noreply@kpn.com Dit is de mail en klik sowieso niet op een link maar is gewoon vervelend elke dag die mail. Ook dat hun niks kunnen vinden en je toch denkt dat er iets besteld is.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 31, 2025

Beste ​@esmalusilo mocht er toevallig een pakketje doo9r de post aangeboden worden deze dan ook niet aannemen, maar weigeren.

Als je een bericht krijgt dat er een pakketje klaar ligt bij de post, gewoon niet afhalen, dan gaat het automatisch weer retour.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 1, 2025

Hi ​@esmalusilo en welkom bij de KPN Community! Goed dat je dit meldt en inderdaad niet handig die mailtjes. 

Ik vermoed dat degene die dit besteld heeft een e-mail adres heeft dat erg op die van jou lijkt. Wellicht heeft diegene een typefout gemaakt. 
De beste tip die ik heb, als je deze mails niet meer wilt, is om een regel of filter in te stellen dat ze in de prullenbak belanden. Filter ze dan op naam van degene die besteld heeft bijvoorbeeld, dan heb je er hopelijk geen last meer van. 

Niet alles van kpn.com blokkeren want dan krijg je ook geen mail meer als je zelf wat hebt besteld/veranderd. 🙃

• Nieuwkomer
  • February 1, 2025

@Sanne van KPN 

Mails komen gewoon van KPN zelf af hoor!

Received: from outbound.branded.safemail.kpn.com (outbound.branded.safemail.kpn.com [195.121.114.202])
    by <mijnserver> (Postfix) with ESMTPS id D957763640
    for <mijne-mailadres>; Sat,  1 Feb 2025 05:03:16 +0100 (CET)
Received: from KDOC-P-SB2.cuco.local (unknown [10.128.190.204])
    by safemail.so.kpn.org (Halon) with ESMTP
    id 76dba109-e051-11ef-892c-00505699d691;
    Sat, 01 Feb 2025 05:03:16 +0100 (CET)
Reply-To: "KPN" <noreply@kpn.com>
From: "KPN" <noreply@kpn.com>

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 2, 2025

@Sanne van KPN ​@klantenservice 

Een filter instellen heeft weinig zin want filteren op naam gaat niet werken. Omdat me eigen naam in de mail staat en de titel is jouw bestelling bij kPN.
Vannacht weer 2 mails. Er lijkt duidelijk een probleem aan de KPN zijde te zitten omdat ik bij meer mensen dit probleem zie.
Dus in plaats van de klant het probleem te laten oplossen zou het netjes zijn als KPN hier een oplossing voor vindt. Aangezien de mails afkomstig zijn uit hun maildomein. Als je de klantenservice belt kan je ook niet worden geholpen.
Inmiddels krijg ik al een week lang 1 of 2 mails per nacht. Blokkeren op kpn of jouw bestelling heeft weinig zin omdat dan alle mail in de spam terecht komt.

@KPN graag een oplossing voor dit probleem vinden.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 2, 2025

Dat is bijzonder, dan kan het geen typefout zijn. Wil je in je profiel het e-mail adres zetten waar dit bij gebeurt? Die kan onder persoonlijke opmerkingen. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt dan kunnen we dit onderzoeken!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 2, 2025

@Sanne van KPN e-mail adres staat erbij.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 9, 2025

Hi ​@esmalusilo! We hebben het doorgegeven en het lijkt erop dat dit sinds 4 februari niet meer gebeurt bij de klanten die dit bij ons gemeld hebben. Heb jij sindsdien nog mails ontvangen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2025

Hallo ​@Sanne van KPN ,

Ik heb inderdaad niks meer ontvangen.

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het daarmee gestopt is ​@esmalusilo. Ik verwacht ook niet dat je ze weer gaat krijgen, tenzij je zelf een bestelling doet natuurlijk.