Skip to main content
Beantwoord

Meerdere herinneringen inmiddels ontvangen voor retourneren apparatuur

• May 5, 2026
  • 6 reacties
  • 48 keer bekeken

Haan.A
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Wederom brief ontvangen retourneren apparatuur. Het gaat dan wel om de laatste waarschuwing!!!!

Apparatuur is 20 maart door KPN ontvangen maar ik ontvang nog steeds herinneringen waarvan ik de toon als onvriendelijk ervaar.

Wanneer ik als klant, moet gaan bewijzen dat ik de gehuurde apparatuur geretourneerd heb, moet ik daar toch wel de mogelijkheid voor krijgen.

Zou een groot bedrijf als KPN niet gewoon zijn administratie op orde moeten hebben? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Haan.A welkom allereerst op onze community en goed dat je dit hier meldt. Mijn dank aan Joep voor de goede hulp. 

Uiteraard pak ik dit voor je op, ik zie dat jij je gegevens al hebt ingevuld. Ik kan bij deze bevestigen dat het nu verwerkt is. Het zorgen dus, het is in orde. 

Mijn excuses voor dit ongemak. 

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 5, 2026

Er kan altijd wat mis gaan met de verwerking. Vul je profiel helemaal in en vul het track and tracenummer in. Wellicht dat een moderater dan een aantekening kan maken dat het reeds terug gestuurd is.

Haan.A
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 5, 2026

Bedankt voor je reactie ​@Joep1965 , ik zal het proberen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 8, 2026

Hi ​@Haan.A welkom allereerst op onze community en goed dat je dit hier meldt. Mijn dank aan Joep voor de goede hulp. 

Uiteraard pak ik dit voor je op, ik zie dat jij je gegevens al hebt ingevuld. Ik kan bij deze bevestigen dat het nu verwerkt is. Het zorgen dus, het is in orde. 

Mijn excuses voor dit ongemak. 

Haan.A
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2026

Hallo Alex van KPN,  bedankt voor je antwoord en uitgevoerde actie ik hoop dat het het nu allemaal afgerond is.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Geen enkele probleem, je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn. 

Forum|alt.badge.img+16
  • May 11, 2026

​@Alex van KPN Gaat kpn ook wat doen om dit proces te verbeteren? Nu de boel binnen een maand terug moet en het magazijn nog steeds weigert dit goed te verwerken. Het lijkt mij wel zorgelijk dat klanten steeds KPN achter de broek aan moeten zitten. Ik heb destijds hierover ook een klacht ingediend maar schijnbaar heeft het nog steeds niet tot verbetering geleid.Â