Vandaag heb ik 2x mijn internet en tv-abonnement proberen te verlengen. De eerste keer is mij een zeer scherp aanbod gedaan voor 12 maanden, daar was ik heel blij mee. Vervolgens krijg ik de contractsamenvatting en bestelling blijkt het om vastlegging van 24 maanden te gaan en geen 12. Direct heb ik teruggebeld. De medewerker die ik toen aan de lijn krijg vertelde mij dat dat aanbod niet voor een contract van 12 maanden gegeven kan worden. Vervolgens heb ik een nieuw, maar minder scherp aanbod, voor 12 maanden gekregen. Een aanbod waarbij de prijzen dus hoger liggen, maar oké foutje kan gebeuren. De contractsamenvatting heb ik er direct bij gepakt om het e.e.a. te checken en ja het klopt.
Â
Krijg ik de definitieve bestelbevestiging staan daar hogere tarieven in dan afgesproken en gaat het weer om een 24 maanden contract. Opnieuw (inmiddels de 3e keer) gebeld.. krijg ik te horen dat ze vanwege een interne fout niets voor mij kunnen betekenen met de keuze: een abonnement afnemen zoals in de definitieve bestelbevestiging (hoger tarief en langer contract) staat of de heleboel weer annuleren.
Â
Conclusie: 45 minuten verder, er is door KPN van alles beloofd en afgesproken wat in werkelijkheid niet blijkt te kloppen. Schandalig en misleidend! Je zou maar een persoon op leeftijd zijn, die niet meer zo scherp en gevat is, dan wordt je gewoon genaaid waar je bijstaat.