Skip to main content
Vraag

Melding dat betaling is mislukt bij KPN

• April 22, 2026
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb een brief met een betalingsherinnering en de betaalgegevens thuis ontvangen. Volgens de instructies heb ik vandaag een betaling van 39,86 euro gedaan. Later ontving ik een e-mail met de melding dat de betaling mislukt was, hoewel het geld wel van mijn rekening was afgeschreven en de overschrijving was voltooid. Verdere informatie ontbreekt.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Oleh2003 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt hiervoor nu het beste even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, via 0800-0402 (of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting).

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag betalingen.

Je wordt dan direct doorverbonden met een medewerker die over de betalingen gaat, en die kan jouw precies uitleggen wat er (eventueel) fout is gegaan met jouw betaling richting KPN.
Het kan best zo zijn dat je betaling inmiddels binnen is gekomen, en dat de melding van “betaling is mislukt” elkaar gekruist hebben.

Dus even bellen met de klantenservice, en je weet wat er met jouw betaling is gebeurd.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Oleh2003, welkom allereerst bij onze community. 

Mijn dank aan Michel voor zijn goede antwoord. Is het gelukt om contact met ons op te nemen en is het nu duidelijkheid? 

Ik help anders graag, laat het me weten!