Skip to main content
Antwoord

Melding je hebt geen toestemming om op dit onderwerp te reageren, in 'uitleg over de KPN community'

• November 19, 2025
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

Ik opende dit topic en zag dat ik hier niet mag reageren ! Huh ??
Het was niet de bedoeling om een reactie achter te laten maar was gewoon wat reacties aan het lezen. 

Aanvulling. Dit zie ik bij alle topics in de groep UITLEG OVER DE KPN COMMUNITY

Beste antwoord door JoCoLa

Hoi ​@JoCoLa, dat is inderdaad heel apart! We hebben het gelijk even gecheckt, maar wij zien aan onze kant geen bijzonderheden. Het board zou gewoon open moeten zijn voor reacties.

We gaan navraag doen bij onze leverancier en komen er bij je op terug zo gauw we meer weten! Hopelijk is het gauw gefixt. Als je intussen iets opmerkt of stel dat 't weer werkt, laat het dan ook even weten hier.

@Alexandra van KPN zo te zien is het probleem opgelost 👍…..bedankt

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@JoCoLa, dat is inderdaad heel apart! We hebben het gelijk even gecheckt, maar wij zien aan onze kant geen bijzonderheden. Het board zou gewoon open moeten zijn voor reacties.

We gaan navraag doen bij onze leverancier en komen er bij je op terug zo gauw we meer weten! Hopelijk is het gauw gefixt. Als je intussen iets opmerkt of stel dat 't weer werkt, laat het dan ook even weten hier.

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • November 19, 2025

@Alexandra van KPN zo te zien is het probleem opgelost 👍…..bedankt

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Fijn om te horen dat het probleem is opgelost en bedankt voor je terugkoppeling!