Skip to main content
Vraag

Mijn abonnement is geblokkeerd, ik heb net betaald. Wanneer word ik weer aangesloten?

• June 9, 2026
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Mijn abonnement is geblokkeerd en ik heb het gevraagde bedrag betaald om me abonnement weer te hervatten maar er gebeurt niks in mijn kpn apP

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Teddytsm 

Welkom op de community van KPN.

Het is uiteraard vervelend als je abonnement is afgesloten, door een achterstand van betalen.
Goed dat je dit inmiddels hebt gedaan, maar het deblokkeren van je abonnement hangt af op welke wijze je deze betaling hebt gedaan.

• Heb je dit via een iDEAL betaling gedaan? of een handmatige overboeking?

Hierbij de verwerkingstijd van een achterstallige betaling en her-aansluiten abonnement:

Betaling vie iDEAL-Wero:

• Betaal je tussen 7 en 22 uur? Je wordt binnen 2 uur opnieuw aangesloten.
  • Betaal je voor 7 uur? We sluiten je om 9 uur diezelfde dag opnieuw aan.
  • Betaal je na 22 uur? We sluiten je de volgende dag om 9 uur weer aan.

Betaal je niet via iDEAL maar maak je de betaling handmatig over?
Dan moet je eerst wachten tot de betaling bij ons binnen is.
Dit kan tot 5 werkdagen duren. 

Let op: Om weer aangesloten te worden moet het achterstallige bedrag én openstaande bedragen betaald worden.

Dus het her-aansluiten van je abonnement hangt af op welk moment je per iDEAL hebt betaald, en dat geldt ook voor een handmatige overboeking.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Teddytsm, welkom allereerst bij onze community. 

Mijn dank aan Michel voor de goede hulp en juiste informatie. Is het inmiddels gelukt met het betalen? Lukt de betaling niet in de Mijn KPN? Controleer dan even of je de laatste versie van de Mijn KPN app hebt en probeer anders de app opnieuw te installeren. Als je de betaling al wel hebt gedaan in de app, dan word je binnen 2 uur aangesloten. 
Nog een toevoeging op Michel, je kunt in ons artikel over de facturen en betaling alles over dit proces lezen. 

Â