Skip to main content
Beantwoord

Mijn abonnement is niet opgezegd ondanks overstapservice

• 13 januari 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedemiddag 

Ik heb vanaf december een abonnement overstap service aangevraagd naar ander provider . 
momenteel heb ik geen internet en tv van kpn .

maar waroom ben ik nog steeds klant bij kpn ? 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Inga1204 

Welkom op de community van KPN.

Dit kan te maken hebben, met de datum waarop je daadwerkelijk overgezet gaat worden naar je nieuwe provider, de dag van activatie.
Hier zou je inmiddels al een e-mail over hebben ontvangen van je nieuwe provider.

Op de dag dat je daadwerkelijk wordt aangesloten bij je nieuwe provider, krijgt KPN een seintje dat ze jouw abonnement kunnen beëindigen.

Wil je meer weten over de datum waarop je wordt aangesloten bij je nieuwe provider, dan dien je in contact te treden met je nieuwe provider.
Je nieuwe provider voert namelijk de overstapservice uit, en kan je dus een status geven.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Inga1204 

Welkom op de community van KPN.

Dit kan te maken hebben, met de datum waarop je daadwerkelijk overgezet gaat worden naar je nieuwe provider, de dag van activatie.
Hier zou je inmiddels al een e-mail over hebben ontvangen van je nieuwe provider.

Op de dag dat je daadwerkelijk wordt aangesloten bij je nieuwe provider, krijgt KPN een seintje dat ze jouw abonnement kunnen beëindigen.

Wil je meer weten over de datum waarop je wordt aangesloten bij je nieuwe provider, dan dien je in contact te treden met je nieuwe provider.
Je nieuwe provider voert namelijk de overstapservice uit, en kan je dus een status geven.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16765 reacties
  • 16 januari 2025

Hoi ​@Inga1204, welkom op onze community! Ik weet niet of ik je vraag helemaal begrijp.
Had je de reactie van Michel al gelezen?

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic