Skip to main content
Beantwoord

Mijn abonnement klopt niet met wat er is afgesproken

• February 4, 2025
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Op 2 november heb ik mijn KPN abonnement afgesloten. Ik werd te woord gestaan door een aardige verkoper. Er is toentertijd mondeling afgesproken dat ik de eerste 5 maanden ESPN gratis zou krijgen. Dit zou hij aanpassen op mijn contract. Beiden beloftes zijn niet nagekomen. Ten slotte staat er in mijn contract dat ik 45 euro zou betalen vanwege 5 euro entertainmentkorting.

Tot op heden betaal ik 50 euro en heb ik niets gezien van de beloftes. En het meest schandalige is nog dat toen ik 2 weken geleden belde, ik aangaf graag gebeld te willen worden door deze collega. Dit is niet gebeurd. Ik weet namelijk dat jullie kunnen zien wie het abonnement heeft afgesloten.

​​​​Hoe gaan we dit oplossen? Een service op basis van leugens en valse beloftes, is geen service.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Ivar125 . Welkom bij de KPN Community.  

Wat vervelend dat er mondeling dingen zijn toegezegd die blijkbaar niet zijn nagekomen.  Om dit soort situaties te voorkomen sturen we ALTIJD een overzicht van je bestelling zodat je 14 dagen de tijd hebt om hier op terug te komen.  Deze community is opgezet met de bedoeling dat klanten elkaar helpen. Wij houden daar toezicht op. We behandelen geen individuele issues. 

Als je nog binnen die bedenktijd zit is het verstandig om een terugbel afspraak in te plannen en dit te bespreken met een collega. 

De afspraak plan je gemakkelijk in via:

Contact en klantenservice | KPN ( zie onderaan de pagina)

Succes en hopelijk is er nog iets te regelen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 4, 2025

Kunt u hier een geanonimiseerde kopie van uw contract plaatsen (foto)?
Vul ook alvast even uw profielgegevens in, voor wanneer een KPN-medewerker aan uw topic toe is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

Beste,

Bij deze het contract zonder persoonsgegevens. De collega van de klantenservice (2 weken geleden) gaf aan dat het niet terug te zien is op mijn contract. Dat klopt inderdaad. Dat is precies het probleem. Er is mij iets mondeling beloofd, zonder het na te komen. Ik hoop dat het rechtgetrokken kan worden en dat de collega in kwestie (2 november) te horen krijgt dat dit niet kan.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 4, 2025

Je krijgt al behoorlijk veel goede korting, de betreffende medewerker heeft je gewoon meer beloofd dan hij kan waarmaken (denk ik). Ook vrees ik dat dit niet meer recht te zetten is. Wacht rustig af op een medewerker van KPN hier die met je mee gaat kijken. Heb je ondertussen je profiel al aangevuld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

Ja dat klopt, maar dat was de actie. Dat denk ik ook. Maar dat is niet mijn probleem. Als je iets beloofd, moet je het wel waarmaken of terugbellen en aangeven dat je het niet kan waarmaken. Dat was ook goed geweest. Ik heb mijn profiel aangevuld. Ik zal afwachten.

Dank voor de reactie.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2025

Hoi ​@Ivar125 . Welkom bij de KPN Community.  

Wat vervelend dat er mondeling dingen zijn toegezegd die blijkbaar niet zijn nagekomen.  Om dit soort situaties te voorkomen sturen we ALTIJD een overzicht van je bestelling zodat je 14 dagen de tijd hebt om hier op terug te komen.  Deze community is opgezet met de bedoeling dat klanten elkaar helpen. Wij houden daar toezicht op. We behandelen geen individuele issues. 

Als je nog binnen die bedenktijd zit is het verstandig om een terugbel afspraak in te plannen en dit te bespreken met een collega. 

De afspraak plan je gemakkelijk in via:

Contact en klantenservice | KPN ( zie onderaan de pagina)

Succes en hopelijk is er nog iets te regelen!