Skip to main content

Op 17 november heb ik een bestelling geplaatst met overstapservice en het abonnement zou op 17 december 2024 ingaan. Echter is het pakket niet bij mij afgeleverd, maar bij een post.nl afhaalpunt en is op 23 december 2024 retour gestuurd. Daarom heb ik de bestelling via jullie website op 30 december 2024 geannuleerd. Dit wordt door jullie pas op 14 januari 2025 bevestigd en inmiddels is de eerste factuur al verstuurd op 2 januari 2025 en hier is tevens een melding gemaakt bij stichting Preventel voor wanbetalers. Vandaag heb ik om 13:11 uur telefonisch contact gehad met een zeer bijdehandse medewerker, die volgens mij net zijn training heeft afgerond. Hij luistert niet naar de vraag en voorzag mij niet de informatie waarvoor ik belde. Ik hoop dat het per 01 februari 2025 is opgelost en dat ik dan ook wordt afgemeld bij stichting Preventel, als wanbetaler. 

De grote vraag is nu: is alles opgelost ja of nee? Staat er nog wel of niet een factuur open? 

Advies: ook al ben ik nog geen KPN klant. Handel het netjes af. Wellicht wil ik alsnog een aanvraag doen. Dat is nu verpest!

Hi ​@P Man, welkom bij onze community. 

De annulering van de bestelling is is dus wel gelukt. Dan vermoed ik dat dit elkaar heeft gekruist. Het makkelijkste is om contact op te nemen om dit op te lossen als je dit nog niet hebt gedaan. Maak dan makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt. 

Laat je me nog weten of dit is gelukt? 

Reageer