Skip to main content
Vraag

Mijn contract loopt nog tot februari maar ik wil overstappen naar Ziggo

• August 14, 2026
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik wil graag een gratis tv van ziggo maar mijn contract loopt nog tot februari 2027 wat kan ik doen?

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 14, 2026

Het abonnement beëindigen bij kpn is niet handig want dat kost je veel geld. Wacht tot je contractvrij ben. Die aktie met een tv komt echt nog wel ern keer.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 14, 2026

Op dit moment heeft Ziggo een Nintendo cadeau. Geen tv. 

Het is nu voor jou zinloos om over te stappen. Met afkoop van je huidige abonnement betaal je feitelijk gewoon de tv. Dat is niet de bedoeling. Wacht gewoon tot je abonnement contractvrij is. Ook dan komt er vast wel een keer een tv langs bij Ziggo 😉. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 14, 2026

Hallo ​@Antoinette19800923 ,

Het staat jou vrij om bij Ziggo een abonnement af te sluiten. Het signaal van Ziggo komt via een andere manier jouw huis binnen dan dat van KPN. Het bijt elkaar dus niet. 

Jouw internetabonnement kun je pas in februari 2027 stopzetten. Afkopen heeft geen nut, want dan betaal je alsnog (maar dan in één keer) het volledige verschuldigde bedrag tot februari 2027. 

Je kunt wel alle aanvullende abonnementen per direct stopzetten zoals TV en Vast Bellen. 

Maar je hebt dus sowieso nog tot februari 2027 extra kosten. Aan jou om te bepalen of het jou dat waard is. Je kunt ook wachten tot februari 2027 wat er dan voor acties zijn. 

• August 14, 2026

Ik wil graag een gratis tv van ziggo maar mijn contract loopt nog tot februari 2027 wat kan ik doen?

Kijken wat die TV ergens anders kost (met korting) en dan uitrekenen of het de minimale kosten van je huidige abonnement waard is. (Plus al het gedoe van alle apparatuur weer wisselen).