Skip to main content
Vraag

Mijn internet is geblokkeerd, wanneer word ik weer aangesloten?

• June 5, 2026
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

HamiiiiD
Topper
Forum|alt.badge.img

Goedendag 

mij heb deel van mijn factuur betaald,en mijn internet was geblokkeerd,wanneer ik krijg nog internet?

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 5, 2026

Hallo ​@HamiiiiD ,

op de kennisbank staat: 

Was je afgesloten? 

De snelste manier is om direct te betalen via kpn.com/betaal. We controleren eerst je gegevens. Daarna betaal je direct via iDeal. Je wordt na betaling zo snel mogelijk aangesloten. Hoe snel ligt aan wanneer je betaalt.

• Betaal je tussen 7 en 22 uur? Je wordt binnen 2 uur opnieuw aangesloten.
  • Betaal je voor 7 uur? We sluiten je om 9 uur diezelfde dag opnieuw aan.
  • Betaal je na 22 uur? We sluiten je de volgende dag om 9 uur weer aan.

Betaal je niet via iDEAL maar maak je de betaling handmatig over? Dan moet je eerst wachten tot de betaling bij ons binnen is. Dit kan tot 5 werkdagen duren. We raden dan ook altijd aan om via onze website te betalen.

Let op: Om weer aangesloten te worden moet het achterstallige bedrag én openstaande bedragen betaald worden.

Er is een achterstallig bedrag van € 50,-. Daarnaast heb je net gisteren de nieuwe factuur ontvangen. Deze is ook € 50,-. Normaal gesproken betaal je dit na een paar dagen via automatisch incasso.

Als je geblokkeerd bent, moet je niet alleen de achterstallige € 50,- betalen, maar ook gelijk de € 50,- van de openstaande factuur.

Heraansluiten na blokkade

Voor het heraansluiten vragen wij heraansluitkosten. Voor een vast abonnement is dit € 25,-. Voor een mobiel abonnement zijn de heraansluitkosten € 33,88.

bron: 

HamiiiiD
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • June 5, 2026

Mijn internet vandaag geblokkeerd en ik heb deel van mijn factuur alleen betaaldÂ