Skip to main content
Beantwoord

Mijn korting stopt en het is niet duidelijk wat mijn maandbedrag zal worden

• October 22, 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Dag, ik krijg een email dat mijn korting ophoudt. Maar er staat niet bij wat mijn kosten per maand worden en of ik over kan schakelen, of het consequenties heeft voor de services die ik heb etc… Echt onhandig!! Moet ik nu mijn abbo aanpassen want ik wil nu niet plots heel veel gaan betalen, of ga ik automatisch naar snel. Maar als ik dat wil aanklikken moet ik nog 8.99 extra betalen per maand… Kortom, hoe zit dit. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@hdvhdv ,

Je kunt dit navragen bij de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Hallo ​@hdvhdv ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 27, 2025

Hallo ​@hdvhdv ,

@hdvhdv 

Is het zo gelukt? 

• October 27, 2025

Waarom kijk je dan niet op de factuur? Daar staat op pagina 2 precies hoeveel korting je krijgt. Die kan je dan weg strepen en het bedrag zonder korting uitrekenen. Dan weet je wat je gaat betalen.