Skip to main content
Vraag

Mijn mobiele bestelling is onterecht geannuleerd door fouten van medewerkers

• July 19, 2026
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Op 28 juni heb ik een Pixel 10 pro (256GB) besteld. Bestelnummer S1******. Hier zat een actie bij (gratis pixel 4 horloge). De telefoon was op moment van bestellen op voorraad en leverbaar conform de website.

De volgende dag 29 juni kreeg ik een email dat de telefoon niet meer op voorraad was. Dit terwijl op de website nog steeds aangegeven stond dat de telefoon direct leverbaar was. Ik nam contact op met jullie klantenservice. Hier werd mij verteld dat de levering 2-3 weken kon duren en ik geen gebruik meer kon maken van de actie. Hierop heeft de medewerker de bestelling geannuleerd.

Vervolgens sprak ik met een andere KPN medewerker, deze gaf aan dat medewerker 1 de order niet had hoeven annuleren omdat zolang binnen de actie periode besteld is je deze gewoon krijgt. Omdat medewerker 1 de bestelling nu geannuleerd had, kon hij niets meer voor mij doen.

Vervolgens heeft weer een andere medewerker verteld dat het wel eens vaker voorkomt en dat er inderdaad problemen waren met de levering/actie. Hij/de backoffice zou contact opnemen met de leverancier (Google) om te zien of er nog iets mogelijk was om mij van de actie gebruik te kunnen laten maken. Dit was waarschijnlijk wel mogelijk en hierover zou ik bericht worden, dit is nooit meer gebeurt. 

Tot op heden ben ik dus door verschillende medewerkers van het kastje naar de muur gestuurd met diverse antwoorden en heb ik door de fout van medewerker #1 nog steeds niet de gewenste telefoon + horloge.

Admin: bestelnummer verborgen

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@10101010011, welkom op onze community! Wat balen dat je deze verschillende antwoorden krijgt én zo lang moet wachten.

Bij dit soort acties wordt gekeken naar de besteldatum en niet naar de leverdatum. In dit geval had de bestelling dus niet geannuleerd hoeven worden.
Het terugdraaien daarvan is inderdaad helaas niet mogelijk, je had opnieuw kunnen bestellen als de actie toen nog steeds gold. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 22, 2026

De actie was ten tijden van annuleren niet meer geldig. Schandalig dat de medewerker hem dan zomaar geannuleerd heeft. Er is geen enkele oplossing geboden. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is zeker jammer, ik neem je feedback ook mee. Dit had mijn collega destijds ook moeten weten.